„Mul on olnud elus piisavalt õnne proovida väga erinevaid näohooldustooteid, ja kuigi ma olen iga kogemuse eest jätkuvalt ääretult tänulik, siis mõnikord sa lihtsalt ei taha kõiki neid tulesid ja vilesid, hapet või retinooli – vaid lihtsalt head niisutust näole,“ just nii kirjutasin ma mõned kuud tagasi, kui tutvustasin oma 2024. aasta lemmikuid. Siis rääkisin Elizabeth Ardeni Eight Hour® HydraPlay™ niisutavast kreemist. Tänaseks on selle kreemi ümber tekkinud ka Eight Hour® HydraPlay™ 2-in-1 Daily Cleanser, Eight Hour® kätekreem ja loomulikult Elizabeth Ardeni legendaarne hooldav salv.
Ehk siis – olen leidnud enda jaoks ääretult lihtsa, kuid täiesti ideaalse 4-astmelise iluhoolduse, mida ma olen enam kui võimeline igal õhtul tegema. Ja mille tooted on nii muljetavaldavad, et nende kõrval tunduvad kõik mu ülejäänud kreemid ja potsikud vaat et täiesti liigse luksusena.
Milliste toodetega on täpsemalt tegu?
Oma rutiini alustan ma Eight Hour® HydraPlay™ 2-in-1 Daily Cleanser’iga – kaks ühes igapäevaseks kasutamiseks mõeldud näopesuvahuga. See kerge tekstuuriga vaht puhastab näo suurepäraselt mustusest ja meigist. Hoides seda nahal veidi kauem (piisab kasvõi ühest minutist), toimib see ka puhastava näomaskina. Peale kasutamist on nahk puhas, niisutatud ja värske.
Seejärel kannan peale oma lemmiku – Elizabeth Ardeni Eight Hour® HydraPlay™ Skin Perfecting Daily Moisturiser niisutava kreemi. Miks see on jätkuvalt minu lemmik? Sest sellel ongi täpselt kaheksa supervõimet: see on niisutav, valgustpeegeldav, poore vähendav, nahka meigiks ettevalmistav, siluv, ühtlustav, tugevdav ja läiget kontrolliv. Ideaalne nii hommikul kui ka õhtul.
Huultele kannan Elizabeth Ardeni legendaarset hooldavat salvi ning lõpetuseks kasutan Eight Hour® Intensive Moisturising Hand Treatment kätekreemi, mis pakub kätele kohest ja kauakestvat niisutust.
Voilà!
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
																													Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!