Foto: Aesop

AESOP tuli (lõpuks ometi) välja lõhnaküünaldega

Kui on üks asi, mida Aesop oskab, on see ennastunustavalt hästi lõhnavate toodete valmistamine. Oleme seda näinud nii brändi šampoonide kui silmakreemide, nii kätepesugeelide kui näomaskide puhul. Nüüd on Aesop lõpuks välja tulnud tootega, mida on brändilt ammu oodatud – esteetiliselt kauni ja Aesopile omaselt imeliselt lõhnava küünlaga. 

Tegelikult tuli bränd korraga välja lausa kolme lõhnaküünlaga, mis kõik valminud ühes parfümeeri Barnabé Fillioniga (kes muideks on loonud ka Aesopi parfüümid Marrakech Intense, Hwyl ja Rōzu). Küünlad on valatud taaskasutatavatesse keraamilistesse vormidesse, mille sees on muuseas ka väikesed tsitaadid.

Küünlad ise kannavad tähenduslikke nimesid: suitsuse lõhnaga Ptolemy on saanud nime kreeka-egiptuse astroloogi järgi. Helge ja lillelise mimoosilõhnaga küünal Aganice on saanud nime maailma esimese naisastronoomi järgi. Ning kolmas küünal, Callippus, jätkab sama rada ja kannab kreeka astronoomi ja matemaatiku nime ning lõhnab viirukite ja vetiveri järele.

Kõik küünlad on juba saadaval Aesopi veebipoes aesop.com, kuid olge hoiatatud – ühe küünla eest tuleb välja käia 88 €. 

Veel sarnaseid artikleid


Barbed
Foto: Sofia Kriuk

barbed avas veebipoe ja esitles oma esimesest toodet

Möödunud laupäeval, 8. novembril tähistas barbed oma veebipoe avamist ning ka oma esimest toodet – bar/bed’i, mis on metalliktoonis satiinist valmistatud tepitud tekk. Privaatne avaüritus toimus brändi stuudios, tähistades olulist verstaposti barbedi teekonnas.

“bubbles and vibes” meeleolu täis õhtu tõi kokku brändi barbed sõbrad ja loomevaldkonna kolleegid, kes said bar/bed tekki kogeda spetsiaalselt kureeritud installatsiooni näol – seda esitleti nii voodikattes kui ka seinal eksponeerituna, rõhutades selle kahekordset olemust, samaaegselt funktsionaalne ja skulpturaalne. bar/bed’i piiratud kogus on nüüd saadaval ka veebilehel barbedproject.com.

Vaata fotosid toimunud sündmusest galeriis!

barbed ise sai alguse loovstuudiona, mille fookuses on ruumikujundus ja ainulaadsete objektide loomine. Sisearhitekti ja lavakujundaja Veera Gontsugova loodud brändi tuntumate tööde hulka kuulub näiteks Sanga võileivabaar Tallinnas. Täna laiendab barbed oma visiooni, tuues disainifilosoofia laiema publikuni esemete kaudu, mis tõstavad igapäevased ruumid uuele tasemele. Hoia brändi tegemistel silma peal @barbedproject.

Veel sarnaseid artikleid


H&M Home
Foto: H&M Home

Kas oled jõuludeks valmis? H&M Home on!

H&M Home’i tänavune jõulukollektsioon ühendab modernse elegantsi ja klassikalise pidulikkuse. Neutraalne värvipalett pruunide ja kreemikasvalge toonidega põimub punaste ja roosade nüanssidega, luues hubase, ent moodsalt rafineeritud meeleolu. 

Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.

Uudista kollektsiooni galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid