Tegelikult tuli bränd korraga välja lausa kolme lõhnaküünlaga, mis kõik valminud ühes parfümeeri Barnabé Fillioniga (kes muideks on loonud ka Aesopi parfüümid Marrakech Intense, Hwyl ja Rōzu). Küünlad on valatud taaskasutatavatesse keraamilistesse vormidesse, mille sees on muuseas ka väikesed tsitaadid.
Küünlad ise kannavad tähenduslikke nimesid: suitsuse lõhnaga Ptolemy on saanud nime kreeka-egiptuse astroloogi järgi. Helge ja lillelise mimoosilõhnaga küünal Aganice on saanud nime maailma esimese naisastronoomi järgi. Ning kolmas küünal, Callippus, jätkab sama rada ja kannab kreeka astronoomi ja matemaatiku nime ning lõhnab viirukite ja vetiveri järele.
Kõik küünlad on juba saadaval Aesopi veebipoes aesop.com, kuid olge hoiatatud – ühe küünla eest tuleb välja käia 88 €.
Tekla esimene küünlakollektsioon koosneb kolmest erinevast lõhnast, millest igaüks uurib paiga ja mälestuste vahelist seost. Vasta, tume ja suitsune lõhn värskete puidunootidega, meenutab näiteks viibimist saunas. Kōdō küünla kardemoni, porgandi ja viigimarja akordid loovad aga atmosfääri, mis meenutavad templite viirukisuitsu. Flore, tsitruse ja bergamoti värskusega, äratab mälestuse suvisest niidust.
Olgu lisatud, et küünlad on saadaval nii keraamilistes anumates kui ka täitepakenditena, pakkudes võimalust nautida luksuslikku meeleolu korduvalt.
Avasta kogu kollektsioon Tekla veebipoest aadressil teklafabrics.com.
Tegu on Westmani esimese koostööprojektiga teise ettevõttega ning kollektsioon saab loomuliku koha IKEA iga-aastases talvekollektsioonis VINTERFINT. Koostöö sündis ühisest soovist tõlgendada hooajalisi pidustusi moodsamal ja kaasavamal viisil, säilitades samas traditsioonide vaimu.
„Pidustused on tihti seotud kindlate kommetega, kuid soovisime leida lõbusama ja avarama lähenemise. Gustafi julgus vormi ja värviga mängida tundus IKEA-le loomulik valik – ta toob traditsioonidesse ootamatu pöörde, jäädes samas meie väärtuste juurde. Oleme elevil, et saame sellise põneva disaineri loomingut laiema publikuni tuua,“ kommenteeris IKEA poolt Maria O’Brian.
Kollektsiooni kujunduskeelt iseloomustavad Westmanile omased voolavad, skulpturaalsed vormid ning julge värvikasutus. Klassikaliste punase ja rohelise kõrval säravad ootamatud toonid nagu roosamanna ja taevasinine, mis loovad tuttavatele pühademeeleoludele mängulise kontrasti.
„Minu jaoks oli see võimalus keerata traditsiooniline pühadekujundus pea peale ja lisada sinna rohkem lõbusust ja julguskatset,“ sõnas Gustaf Westman. „See on minu nägemus pühadest – disain uuele generatsioonile.“
Piiratud koguses kollektsioon jõuab müügile 2025. aasta septembri jooksul, kuid toodete saadavus võib sõltuda konkreetsest turust.