DÜÜN nagu liivadüünid

Foto: DÜÜN

Kui Eestis on näinud ilmavalgust bränd, mille eesmärk on rääkida inimestele lugusid lõhnade abil ning tuua turule kvaliteetseid (ja fotogeenilisi) sojavahast aroomiküünlaid, siis loomulikult peame meiegi nendest rääkima.

„DÜÜN sündis minu kodus, nimelt köögis, kus pärast aastatepikkuseid „just selle maagilise” lõhna otsinguid otsustasin luua omaenda ideaalse küünla, mis hoiaks nišiparfüümi kõrget taset,” räägib DÜÜNi asutaja Liza Abramenkova. „Mõne aja pärast hakkasid minu küünalde vastu huvi tundma mu sõbrad, sõprade sõbrad ja isegi inimesed, kes mulle täiesti võõrad. Minu väikesest köögist sai aroomiküünalde töökoda.”

Juba brändi loomise algusest peale tahtis Liza luua kontseptuaalseid küünlaid, mis räägiksid erksaid lugusid elu ilusaimatest nüanssidest läbi aastaaegade. „Küünlaklaasides peituvad minu enda mälestused ja minu sõprade lood, mis on seotud erinevate kuudega,” jätkab naine. „Nimi DÜÜN viitab Soome lahe liivadüünidele Narva-Jõesuus, mis peidavad end minu lapsepõlve suvekodu lähedal. Seal puhkasime igal suvel, nautides koosveedetud aega, mereäärset loodust, soolast merelõhna ja õhtuseid jalutuskäike männimetsas. See ongi koht, kust ma pärit olen ja kus enamus minu armsaid mälestusi sündinud on.”

Muide, kuigi suurem osa DÜÜNi majandamisest on Liza õlul – nagu küünalde valmistamine, aroomide valik ja brändi filosoofia, annavad kõik tema pereliikmed oma panuse vastavalt oskustele. Näiteks kõik brändi fotod on Liza isa tehtud, küünalde kleebiste disaini kujundanud aga Liza vend. Kas me saaks palun rohkem selliseid perekondi?

DÜÜNi küünlavalikuga saab tutvuda veebipoes duun-store.com. Küünlaid saab soetada ka Krunnipea disainipoest Solarise Keskuses.

Samuti hoia silma peal brändi Instagrami-lehel instagram.com/duunstore. 

Sarnased artiklid

Kommentaarid