„Kelpman Textile’i kaubamärk väldib ületootmist ja väärtustab ausaid naturaalseid materjale,” räägib moemärgi asutaja ja disainer Mare Kelpman. „Kõik kangad on unikaalsed ning disainitud ja kootud vaid selle kaubamärgi jaoks.” Enamik kangastest koob disainer ise Soomes ning lisab, et kangaste unikaalsus tähendab ka seda, et kahte täpselt ühesugust toodet Kelpman Textile’i valikust naljalt ei leia.
Kuna aga aeg-ajalt koguneb ka kõige säästlikumasse tootmisse ülejääke, siis otsustas Mare tänavuseks külmemaks hooajaks jääkidega midagi ette võtta ja nii vormus nendest palju uudseid tooteid, mida varem Kelpman Textile’i kollektsioonides olnud polegi. Näiteks on valikus laias variatsioonis mütsid, lahtised kraed, seelikud, vestid, uut tüüpi jakid ja kotid. Kõikide toodete puhul on mängitud nii kangakoosluste kui ka lõigetega. Materjalidest on kasutatud peamiselt villa, mõnest tootest leiab ka mohääri, ning toonidest on esindatud sügisele kohased küpsed rohelised, kirsipunased ja taevasinised varjundid.
Vaata uusi Kelpman Textile’i tooteid allolevast galeriist!
Tooteid saab näha ja soetada Kelpman Textile poes Telliskivi Loomelinnaku poetänaval aadressil Telliskivi 60A. Uuri lisa ka www.kelpmantextile.com.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.