Foto: Woolish

Hämarad kinosaalihetked Woolishi sügistalvise kollektsiooniga

Saabumas on külm ja pime aeg ning kindlasti on paljude lemmiktegevusi veeta see periood kinos. Sest mida sa ikka külma kannatad? Ja kui lähed kinno sügistalvisel õhtul, siis peaks olema soe, mugav ja tegelikult tahaks natuke silma paista ka. Just selles vaimus on valminud kodumaise kudumibrändi Woolish tänavune sügistalvine kollektsioon ning kinos Sõprus jäädvustatud fotoseeria. 

„Meie brändi eesmärk on jätkuvalt teha ajatuid kudumeid, mille kandmisiga on pikem kui üks hooaeg,” ütleb Woolishi disainer Anna Siimu. „Samas ei unusta me ka väikseid detaile – Woolishi toodetel on alati juures väike kiiks, mis meid eristab.” Anna lisab, et keskkonnasõbralik ja jätkusuutlik disain ei pea olema harilik ja hall ning nii on ka Woolishi uue kollektsiooni läbivaks teemaks värvirohked mustrid ja lehemotiivid, värvigamma moodustavad aga roosa, lilla, briljantroheline ja bordoo, samuti kaamelikarva beež. Toodetest leiab kollektsioonist nii Woolishile omaseid mantelkampsuneid, kardigane, tuunikaid ja pullovere, kui ka seelikuid ja pükse. 

„Sügistalvisel hooajal keskendub Woolish meriino- ja alpakavillast rõivastele,” jätkab Anna. „Eelnevatel aastatel tegime tooted Inglise päritolu villast, mis oli küll kvaliteetne ja soe, kuid klientide tagasiside põhjal paljudele ikka veel kare. See tegi meile veidi muret, sest soovime ju oma klientuurile vaid parimat pakkuda.” Bränd tegi pikka ja põhjaliku tööd, et leida see õige lõng, mis oleks kvaliteetne, hõlpsasti hooldatav ning lihtsalt öeldes pehme ja soe. „Tänapäeval on inimesed harjunud meriinovilla seostama alus- või spordiriietusega. Meie eesmärk on tuua luksuslik ja kvaliteetne meriino- ja alpakavill igapäevasesse garderoobi.” Meie usume, et see eesmärk saab Woolishil täidetud küll.

Vaata Woolishi sügistalvine kollektsioon galeriist oma silmaga üle!

Kollektsioon ise jõuab Woolishi stuudiopoodi ja veebikauplusesse müügile 12. septembril. Woolishi tooteid leiab ka sellistest disainipoodidest nagu Les Petites, Eesti Disaini Maja, Tallinn Design House, Teele, MUST Disaini Pood.

Veel sarnaseid artikleid


HANNES RÜÜTEL
Foto: Marianna Gunja

Moemärgi HANNES RÜÜTEL sügav kohtumine iseendaga

Meesterõivaste brändi HANNES RÜÜTEL sügistalvine kollektsioon “The Past is Present” on justkui sügav kohtumine iseendaga, mis liigub mälestuste, identiteedi ja emotsionaalse vastupidavuse teljel. Isiklik, ent samas universaalne.

Fotograaf Marianna Gunja poolt pildile püütud moeseeria kannab endas mineviku kaja, korduvaid mustreid ja enesepeegeldust. “Meie kõigiga on kaasas emotsionaalne pagas ning isegi, kui see on raske, peame õppima, kuidas sellega valutult edasi sammuda,” mõtiskleb disainer Hannes Rüütel. “Me ei jutusta lugu üksnes sellest, mida me kanname, vaid ka sellest, mida me endas kanname.”

Disainer jätkab oma kollektsioonidele omast vastandamist nii materjalide kui vormide näol. Neutraalsetes toonides pehmed kangad vahelduvad julgete mustrite ja tekstuuridega ning siluetid ja detailid viitavad sel korral nii enesekontrollile kui ka vabanemisele. Meestele suunatud unisex-touch’iga rõivad on suuresti hinnatud ka naiste seas.

Tutvu kollektsiooniga galeriis!

Moemärgi HANNES RÜÜTEL esinduskauplus asub Telliskivi Loomelinnakus aadressil Telliskivi 60A/3, Tallinn. Uuri lisa hannesruutel.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Marianna Gunja

Millist kollektsiooni esitleb Cärol Ott Tallinn Fashion Weekil? Meie teame!

Cärol Ott esitleb brändi carolxott alt sügisese Tallinn Fashion Weeki raames oma kevad/suvi 2026 kollektsiooni, mis sai alguse disaineri enda lapsepõlvekogemusest. 

“Suved saarel tähendasid alati suurt hulka tööd: muru niitmist, rohimist, adru korjamist, palkide tassimist, puude ladumist, köögiviljade eest hoolitsemist ja palju muud,” räägib disainer. “Lapsena tundusid need ülesanded  tüütu kohustusena, kuid lõpuks kaasnes nendega alati rahulolu ja uhkus selle üle, et oma kätega sai midagi valmis tehtud. Need rituaalid olid korraga koormavad ja vabastavad, ühendades perekonda, sugulasi ja sõpru, kes tuli talgute formaadis appi suuremaid töid ära tegema. Selle taustal on tööde tegemist dikteerinud alati heitlik ilm, “Eesti suvi”, mis tähendab, et sa ei tea kunagi, kas päev kulgeb päikese või vihma sabinaga.”

Kui Cäroli lapsepõlves oli töö maal käsikäes nappides riietes päevituse püüdmisega ja mõnusa koosviibimisega, siis veel pool sajandit tagasi olid samad tööd elulised ja vältimatud, et elada üle talv ja hoida talu toimivana. Toona kanti pikki katvaid rõivaid, mis kaitsesid keha kõrvetava päikese eest ja olid traditsioonilist laadi. Need kaks põrkuvat maailma — töö kui hädavajadus ning töö kui pool vabatahtlik rituaal on loonud Tallinn Fashion Weeki lavale jõudva kollektsiooni alustala.

Moebrändi carolxott alt toob disainer oma lapsepõlvemälestuste ja ajalooliste talurõivastele viidates loomingusse reaalse töö jäljed: päikese käes pleekinud pinnad, higiplekid ja kleepuvate muruliblede alla mattunud rõivad. Kangaste pleegitused ja kulutatud ilme, naha fragmentidest loodud murujändrike detailid ning käsitsi kootud pinnad loovad terviku, mis seob käsitöö ja tänapäevased modernsed vormid tervikuks. Lisaks muru referentsile on disainis välja tootud ka viited hea ja sooja suve tagajärjele looduses – õitsevale sinivetikale.

Kokkuvõttena on kollektsioon “Eesti suvi 2026” disaineri isiklik kogemus töö ja keha suhetest kaasates sinna detaile põlvkondade tagustest talu töörõivastest.

Kollektsioon jõuab Tallinn Fashion Weeki lavale 22. oktoobril Kuldnõela gala raames.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid