Aesop on Austraaliast pärit eetiline ja esteetiline kosmeetikabränd. Kõik nendes äratuntava välimusega toodetes esinevad komponendid on brändi peakontori laboris Melbourne’is põhjalikult läbi uurinud tööstuse professionaalid ning teadlased, kindlustamaks, et iga toote koostisosa oleks põhjendatud ning ükski komponent ei kaotaks oma toimeainet enneaegselt. Lisaks on Aesopi puhul pandud suurt rõhku pakenditele – et need oleksid funktsionaalsed, samas jääksid truuks oma minimalistlikele joontele.
Aesopi bränd nägi ilmavalgust kõigest paari tootega 1987. aastal, kuid tänaseks on selle tootevalik kenakesti suur, sisaldades nii näo-, keha- kui ka juuksehooldustooteid, samuti parfüüme ning kodulõhnu. Seega on isegi neil, kes ei ole seni brändiga ülemäära tuttav, igati reaalne „oht” sellest valikust endale uus lemmik leida. Ja see muideks puudutab nii naisi kui ka mehi!
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.
Kes vajab taustainfot, siis seni vaid piiratud piirkondades kättesaadav olnud Rhode on kogunud ülemaailmset tuntust oma minimalistliku esteetika ning tõhusate, kuid lihtsate toodetega, nagu huulepalsamid ja niisutav Glazing Milk. Uutele turgudele laienemine on osa strateegiast tuua brändi lähemale lojaalsetele fännidele üle maailma ning Skandinaaviasse jõudmisel on selles oluline samm.
Eestisse otsetellimine paraku veel võimalik ei ole, ent naaberriikide kaudu on brändi kultustoodeteni jõudmine nüüd märksa lihtsam.