Foto: tuul.care

Kust tuleb TUUL?

2015. aastast tegutsev kodumaine meestele mõeldud kosmeetikabränd Tuul sai alguse isiklikust vajadusest meelepärase lõhna ja looduslike koostisosadega kehahooldustoodete järele. Esimene tootesari sisaldas käsitööna valminud näovett, habemeõli ja tahket šampooni. Need leidsid positiivset vastukaja teadlike meeste seas nii Eestis kui ka mujal sel määral, et tuli mõelda tootmise laiendamise peale.

Tänaseks on Tuul leidnud endale sobiva tootmispartneri: kümme aastat tegutsenud nahahoolduseksperdi MÁDARA Cosmetics. „Koos oleme välja töötanud uue tootesarja Tuul Lab,” tutvustab Tuule üks asutajatest Kädi Eelmaa. „Olime partnerit valides ettevaatlikud, sest tahtsime kindlasti säilitada toodete kvaliteedi ja looduslikkuse.”

Täna ühendab Tuul Lab värsked ideed ja kvaliteetse tootmise. Sarja esimesed tooted on musta pipra ja kardemoni lõhnaga šampoon ja deodorant. Lähtuvalt Tuule põhimõtetest on tegu looduslike taimsete toodetega, mis ei sisalda parabeene ega sünteetikat.

„Tuule tooted on mõeldud igapäevaseks kasutamiseks,” ütleb Tuule üks asutajatest Kaarel Kala. „Mõne jaoks on Tuule tooted osa igapäevasest hooldusrutiinist, teisele on toodete kasutamine pigem rituaal – hetk aja maha võtmiseks. Mõlemal juhul on Tuule tooted head kaaslased, et päevale parim võimalik start anda.”

Tooted on müügil www.tuul.care veebipoes ja valitud edasimüüjate juures. 

Jälgi Tuule tegemisi Facebookis ja Instagramis ning kuula nende Spotify muusikavalikut Tuul Beats.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid