Foto: H&M

VIDEO: Meeleolukaim viis saada ülevaade H&Mi uuest kollektsioonist

See ei ole esimene ega kindlasti ka viimane kord, kui moegigant H&M suudab uue hooaja kampaaniavideoga nii täppi panna, et tegime väikese aplausi siin ekraani ees meiegi.

Nimelt esitleb H&M tänavust sügistalvist kollektsiooni ei kellegi teise kui Naomi Campbelli abiga. Öises ja natuke ka päevases Tōkyōs jäädvustatud videos teevad muidugi kaasa moemaailma teisedki hetke kuumimad näod. „Tōkyō on kindlasti üks mu lemmiklinnadest. Kannan filmis kollektsiooni lemmikkomplekti: tumedat kaherealist jakki ja pükse. Stiliseeriksin seda ise täpselt samamoodi nagu klipis ‒ kehasse töödeldud bleiser oli kinni nööbitud, kuid paljastas siiski veidi nahka. See lisas naiselikkust muidu üsna maskuliinsele välimusele,” räägib Naomi Campbell.

Arvestades seda, kui meeleolukalt on see karaoke-video üles ehitatud, võib küll moeesemete vaatamine tahaplaanile jääda. Proovigem siiski keskenduda!

Videos nähtud naistekollektsiooni esemed maabuvad H&Mi kauplustesse ja veebipoodi müügile juba 21. septembril.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Mia Tohver

INGERi „mio amore“ on intiimne armastuslugu Itaaliast

Laulja ja laulukirjutaja INGER avaldas muusikavideo loole „mio amore“, mis viib vaatajad kaasa isiklikule ja visuaalselt lummavale reisile läbi Itaalia. Video ei ole klassikaline lavastatud muusikavideo, vaid pigem reisivideo stiilis visuaalne päevik, milles INGER jagab killukesi oma Itaalia käikudest.

Kaamera ees on INGER ja tema kaaslane Karmen, kelle omavaheline aus ja loomulik side loob videole intiimse ja siira meeleolu. „Me oleme igal reisil filminud oma hetki, ilma otsese plaanita. Hiljem, kui kirjutasin nendest reisidest loo, siis teadsin, et need mälestused ja emotsioonid haakuvad sellega ideaalselt,“ sõnas INGER.

„mio amore“ (itaalia keeles minu armastus) ühendab endas INGERile omase indie-popi kõla, soojad harmooniad ja kerge Vahemere meeleolu. Lugu on ühtaegu tantsuline ja tundeline ning sobib nii autosõiduks päikeseloojangul kui ka nostalgiliseks tagasivaateks suvele. „See on rohkemat kui muusikavideo, see on mälestus, mida ma tahtsin jagada. Usun, et igaüks, kes on kunagi armastanud või armastust oodanud, leiab sellest killukese iseennast,“ võtab INGER kokku.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid