Foto: H&M

H&M tuleb välja uue moebrändiga. Mida me tänaseks teame?

Moegigant H&M teatas eile, et on välja tulemas järjekordse moebrändiga, mis hakkab kandma nime Arket. Arvestades seda, kui edukalt on H&Mil õnnestunud selliste brändide, nagu COS ja &Other Stories, lansseerimine, ei ole meil teha muud, kui juba varakult rahakotid valmis panna.

Nagu nii mõnegi teise H&Mi brändi puhul, on ka Arketi eesmärk pakkuda kvaliteetseid, lihtsamalõikelisi, ajatuid, kuid samas praktilisi moeesemeid. Ametlikus teadaandes toodi välja seegi, et nagu COSi ning &Other Stories brändi puhul, saab ka Arketi hinnatase olema H&Mi omast kõrgem, kuid on materjalide ning toodete funktsionaalsuse tõttu igati õigustatud.

Mis aga Arketi teistest senistest H&Mi „majabrändidest” eristama hakkab, on see, et lisaks moekaubale seavad end valitud Arketi esinduskauplustesse sisse kohvikud, mis hakkavad pakkuma tervisliku new Nordic kitchen’i lähenemise all valminud roogasid. Ikka selleks, et keegi ei peaks Arketis tühja kõhuga poodlema.

Hetkel on brändist veel teada nii palju, et esimene Arketi kauplus avatakse sügisel Londonis ning seejärel jõuab bränd virtuaalsel teel ehk läbi veebipoe Euroopas veel 18 linna. Jääme ääretult suure põnevusega ootama!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Le Labo

On parfüümipoed… ja on Le Labo Kyoto

Kes vähegi käinud Le Labo esinduses, teab, et see ei ole mõni tavaline parfüümipood. Nüüd on Le Labo, mille nimi tuleb prantsuskeelsest sõnast “labor”, avanud esinduspoe Kyotos, Jaapanis, mis meie silmis peaks olema iga Kyoto külastaja must visit nimekirjas.

Esimest korda jõudis Le Labo Jaapanisse 2007. aastal, mil avas esinduse Tokyos. Toona oli tegemist esimese Le Labo parfüümipoega väljaspool USA-d. Kuna sümpaatia Jaapani kultuuri ning Le Labo lõhnamaailma vahel oli vastastikkune, võeti suund ajaloolisesse Kyotosse, Jaapani käsitöö pealinna, oma 2000 templi ja pühamuga ning 17 UNESCO maailmapärandi objektiga.

When I stepped inside this Kyoto space for the first time, everything just clicked into place – we’d found our home,” meenutab Le Labo loovjuht Deborah Royer.

Le Labo loovjuht Deborah Royer tõi välja, et brändi uus esinduspood asub 1879. aastast pärit renoveeritud puumajas, mis varem oli nii sake pruulikoda kui ka lillepood. Hoone, mis on säilitanud oma ajaloolise hõngu, pakub nüüd rahulikku oaasi, kus külastajad – lisaks Le Labo aroomidele – saavad nautida kohalike kunstnike töid, samuti kohvi ja matcha teed. “Le Labo Kyoto ei ole lihtsalt kauplus, vaid kohtumispaik, kus ajalugu ja kaasaegne käsitöö on ühendatud, et pakkuda külastajatele unikaalset ja meeldejäävat kogemust,” lisas Royer.

Vaata Le Labo Kyoto esinduspoe lummavaid pilte galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Birgit Skolimowski Jewellery

Mis on Roseni galerii? Me lõpuks teame!

Rotermanni kvartalis asuvas Roseni majas on avanud uksed uudse kontseptsiooniga galerii-hüpikpood, mida kureerivad ühiselt moedisainer Eve Hanson ja aksessuaaridisainer Kadri Kruus. 

Lisaks Eve Hansoni ja Kadri Kruusi toodetele on galeriis esindatud paljude eriilmelise käekirjaga disainerite ja kunstnike looming, nagu näiteks Sigrid Kuusk, Patrick Soome, Kristiina Laurits, Piret Hirv, Eve Margus, Birgit Skolimowski, Anneli Tammik, Jette Heinlo, Piibe Tomp, Anne-Liis Leht, Sille Randviir, Lauri Kilusk, Aleksandra Pavlenkova, Andra Jõgise, Kristiina Oppi, Ethel Ütsmüts, Taavi Teevet, Nils Hint, Visa Eino Eduard Nurmi ja Tanel Veenre. Koostöös Kogo galeriiga on Roseni hüpikpoes välja pandud ka eesti kunstniku Kristi Kongi taevamaalid.

Roseni galerii uudne kontseptsioon pakub disaini- ja kunstiarmastajatele meeldivaid üllatusi eelkõige disainerite üksikeksemplaride näol. Külastaja võib seega soetada mõne toreda moetoote, ehte või hoopiski midagi erilist enda koju, olgu selleks klaas, keraamika või maal.

Kadri Kruus, üks galerii-hüpikpoe kuraatoritest, selgitab, et osta on võimalik kõiki seal esitletud tooteid ja teoseid, kuid uudistama on oodatud kindlasti ka need, kes tahavad lihtsalt tutvuda praeguse momendi huvipakkuvamate nimede ja tegijatega Eesti aksessuaari-, moe- ja kunstimaailmas, samuti uute tulijatega. “Roseni galeriisse võib tulla kui näitusele, lisaks on seal võimalik kohtuda disainerite ja kunstnikega erinevatel vestlus- ja inspiratsiooniõhtutel,” lisab disainer.

Foto: Patrick Soome, Eve Hanson.

Roseni galerii-poega soovivad Eve Hanson ja Kadri Kruus luua keskkonna, kus kliendil on võimalus ilma igasuguse vahefiltrita disainerit ja kunstnikku kuulda, kuulata ja näha. „Ma tõsimeeli usun, et disain ja ilu muudavad maailma paremaks, aga seda ainult juhul, kui looja kuulab lõpptarbijat. Mood ja uued ideed ei pruugi sündida kusagil mujal kui klientide silme all, “ selgitab Kadri idee tagamõtet. „Disaineril ja kunstnikul on aga võimalus rääkida teemadest, mis südamel, ning näidata töid, mida siiani ei ole olnud võimalik sobivalt eksponeerida.”

Roseni galerii-hüpikpood on avatud Roseni majas aadressil Ahtri 4. Galerii-hüpikpood ootab külastajaid 3. aprillist 30. juunini kolmapäevast reedeni kell 12-18, laupäeviti kell 12-16. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid