H&M tuleb välja uue moebrändiga. Mida me tänaseks teame?

Foto: H&M

Moegigant H&M teatas eile, et on välja tulemas järjekordse moebrändiga, mis hakkab kandma nime Arket. Arvestades seda, kui edukalt on H&Mil õnnestunud selliste brändide, nagu COS ja &Other Stories, lansseerimine, ei ole meil teha muud, kui juba varakult rahakotid valmis panna.

Nagu nii mõnegi teise H&Mi brändi puhul, on ka Arketi eesmärk pakkuda kvaliteetseid, lihtsamalõikelisi, ajatuid, kuid samas praktilisi moeesemeid. Ametlikus teadaandes toodi välja seegi, et nagu COSi ning &Other Stories brändi puhul, saab ka Arketi hinnatase olema H&Mi omast kõrgem, kuid on materjalide ning toodete funktsionaalsuse tõttu igati õigustatud.

Mis aga Arketi teistest senistest H&Mi „majabrändidest” eristama hakkab, on see, et lisaks moekaubale seavad end valitud Arketi esinduskauplustesse sisse kohvikud, mis hakkavad pakkuma tervisliku new Nordic kitchen’i lähenemise all valminud roogasid. Ikka selleks, et keegi ei peaks Arketis tühja kõhuga poodlema.

Hetkel on brändist veel teada nii palju, et esimene Arketi kauplus avatakse sügisel Londonis ning seejärel jõuab bränd virtuaalsel teel ehk läbi veebipoe Euroopas veel 18 linna. Jääme ääretult suure põnevusega ootama!

Sarnased artiklid

Kommentaarid