Koostöö Angelina Jolie ja Guerlaini vahel sai alguse 2015. aasta detsembris Kambodžas filmivõtete „First they killed my father” ajal, kuid Angelina esmane kokkupuude Guerlainiga on pärit juba lapsepõlvest, mil tema ema armastas kasutada Guerlaini puudrit. „Me loome alati parfüüme naistele, keda imetleme,” ütles Jacques Guerlain, mitmete tänaseks legendiks saanud lõhnade, nagu Shalimar, L’Heure Bleue ja Mitsouko, autor. Thierry Wasser, Guerlaini Master Perfumer, ammutas kogu inspiratsiooni Angelina Joliest, kui hakkas looma kõnealust parfüümi, mis tema meeltes väljendas ülimat naiselikkust: tänapäeva naise valikuid, emotsioone ja unistusi.
Terrence Malicku loodud ja värskelt lansseeritud videos, mis kannab nime „Notes of a Woman”, on kogu tähelepanu suunatud armastatud näitlejannale, kes annab edasi Mon Guerlaini parfüümi olemust: olla julge, kaasaegne, klassikaline, kartmatu.
https://www.youtube.com/watch?v=A0O6g4LZaQI
Peamiselt näitlejannana tuntud Angelina Jolie on täna ka filmilooja, ÜRO ülemkomissari pagulaste erisaadik ja üks organistatsiooni Preventing Sexual Violence Initiative kaasasutaja. Kogu sissetuleku koostööst Guerlainiga on Jolie otsustanud annetada heategevuseks.
Guerlaini naisteparfüüm Mon Guerlain on müügil tänasest Tallinna ja Tartu Kaubamajas, Stockmannis ning Ülemiste ja Rocca I.L.U kauplustes.
Värske laul on südamlik katse hoida kinni nendest hetkedest, mis mööduvad liiga kiiresti, just nagu suvi. “Kõik maailma pumpkin spice latte’d ja hubased kaminatulede virvendused ei suuda tegelikult seda fakti muuta, et suves on midagi erilist,” kirjeldab Daniel. “Midagi jääb meist alati maha, kui suvi läbi saab. Seda tunnet oligi vaja laulu sisse püüda. Austraalia reis ja soojus oli otsa saamas ja kohe-kohe saabuv “kampsuni ilm” ei vaimustanud mind eriti. “Following the Coast” on pea faustilik igatsus, et ilusad hetked püsiksid natukene kauem ja laseksid end aina veel nautida.”
Laulu loovad rahulik tempo ja ruum, mis laseb igal fraasil hingata. “Stuudiosse jõudes tundsin end Calvini ja Bri-ga kohe koduselt. Ostsin nad kohe Eesti šokolaadiga ära ja hakkasime vaikselt pihta. Laulu kõlast on selgelt tunda, et Austraalias käivad asjad teistmoodi ja kiiret ei ole kuhugi,” lisab ta.
Singlit saadab väga isiklik ja üleni suvenostalgiat täis muusikavideo, mis on justkui väike aknake Danieli pärisellu. Videos on režissöör Markus Mäemets jäädvustanud Danielit koos abikaasa Eleri ja nende kolme tütrega ning nende koosviibitud hetki mererannas ja looduses, kus pere ühiselt puhkust nautis.
NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.
Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.