Portail

Spike Jonze raputas moemaailma KENZO reklaamklipiga

Foto: KENZO

Tänasel multimeediaajastul hajuvad üha enam piirid sarjade, reklaamimaailma ja kinoteatri kvaliteedi vahel. Kui reklaamklipi loomises on mängus ka tuntud režissööri käsi, siis inimesed imetlevad ja vaatavad seda nagu filmi ning võivad väga lihtsasti unustada, et nende minutite jooksul tahetakse tegelikult vaatajale midagi müüa.

Sama võib öelda ka KENZO värske klipi kohta, mille režissööriks on eklektilise käekirja järgi tuntud Spike Jonze. Videos esitletav hüpnootiline koreograafia meenutab voodoo ja teistpoolsuse maailma, kuhu viis meid oma viimastes videopiltides ka David Bowie. Tantsijanna, kes on muide Andie MacDowelli tütar Margaret Qualley, katarsises väänlemine tekitab vaatajas omajagu ebamugavustki, aga samas on pilgu ärapööramine pea võimatu. Kui paljud teised parfüümireklaamid näitavad aegluubis lehvivaid kleite, siis KENZO värskes lähenemises näeme tõelist kirge ja jõudu, mis sobib lõhnade – eriti just KENZO uue KENZO World lõhna – maailma nagu valatult.

Sarnased artiklid

Kommentaarid