Foto: Laura Nestor

VA-VA-VOOM! Vaata, kuidas ärkas ellu H&Mi „Circular Design Story“

H&M äratas koos Eesti moe- ja mõjuisikutega ellu kontseptsiooni “H&M Innovation” värskeima kollektsiooni “Circular Design Story” – tegemist on ringdisainile pühendatud rõivaassortiiga, mis jõuab hm.com-i müügile juba täna, 9. detsembril kell 10.00. Kollektsioon on loodud eesmärgiga ühendada suursugune ja juubeldav mood uuenduslike ja kestlike disainistrateegiate ning materjalidega. Iga kollektsiooni ese esitab väljakutse visuaalsetele stereotüüpidele, mida kestliku moega tihtilugu seostatakse, ning tõestab, et jätkusuutlikkusel ei ole piire – see saab näha välja ka kui toretsev kõrgmood, mida rikastab nooruslikult mänglev elujõud.

H&Mi “Circular Design Story” on brändi neljas kollektsioon kontseptsiooni “H&M Innovation” alt, mis hõlmab temaatilisi erikollektsioone ning mis on loodud eesmärgiga edendada jätkusuutlike materjalide, tehnoloogiate ja tootmisprotsesside kasutamist. Antud kollektsioon tutvustab ka uut tööriista nimega Circulator, mis võimaldab H&Mi disainimeeskonnal luua disaine nii, et arvesse võetakse eseme kogu loomisprotsess, toote eeldatavast elueast materjali- ja disainistrateegiateni välja.

Kõnealuse kollektsiooni iga ese on loodud eesmärgiga maksimeerida rõiva kasutusiga ja ümbertöödeldavust. Esemed on mitmekülgsed ja mõeldud kandmiseks erineval moel: ülesuuruses bleiserjakki saab kanda nii jaki kui kleidina, rõivastele lisatud paelte abil saab enda keha järgi kohendada nii mantleid kui särke, pükse saab teha laiemaks tänu reguleeritavatele lukkudele ning ekstravagantne ballikleit on disainitud kahes tükis, et seda saaks kanda nii kleidi kui eraldi rõivaesemetena. Esemed tõstavad esile moetööstuse vastutuskohustuse – lisaks jätkusuutlikkusele rõivaste loomisprotsessis ja materjalikasutuses on H&Mi disainitiim seadnud fookuse ka esemete ümbertöödeldavusele, eesmärgiga pikendada maksimaalselt materjali ja detailide kasutusiga.

Sooneutraalsust rõhutav kollektsioon koosneb laiast valikust naiste-, meeste- ja unisex-rõivastest ning suursugustest aksessuaaridest. Selle jäädvustamisel lõid kaasa tuntud Eesti moe- ja mõjuisikud: Karolin Kuusik, Ženja Fokin, Liisi Eesmaa, Helene Vetik, Aljona Eesmaa, Rauno Stein, Liisa Kušnir, Nordika ja Vilita. Fotod jäädvustas Laura Nestor, meigi ja soengu eest hoolitses Erle Taklai.

Kae värvikat tulemust allolevast galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid