Lumene on kaubamärk, mis on juba enam kui 50 aastat kandnud edasi põhjamaise looduse pärandit: haruldasi arktilisi ja põhjamaiseid eliksiire, kombineerides neid puhta arktilise allikavee ning hoolikalt valitud koostisosadega, et luua tõhusaid nahahooldus- ja jumestustooteid, mis taastavad naha loomuliku tugevuse, ilu ja sära. Brändi eesmärk on algusest peale olnud soov luua tooteid, mis tagaksid tasakaalu ja harmoonia naha, vaimu ja hinge vahel. Märkimist väärib seegi, et Lumene näo- ja kehahooldus ning üle 90% jumestustoodetest on täna veganitele sobilikud. 99% Lumene toodete koostisosadest on pärit puhtast loodusest ning tootepakendid keskkonnasõbralikud.
Lumene tegevdirektor Johan Berg sõnas: „Oleme väga põnevil uue Lumene iluala avamise üle Stockmanni kaubamajas. Lumene on 30 aasta jooksul võitnud Eesti ilunautlejate südamed ning meil on hea meel näha brändi kasvu ja arengut. Stockmann on alati olnud üks peamisi ilusihtkohti ning Lumene on väärtustanud Stockmanni kui pikaaegset ja lojaalset partnerit. Uus Lumene brändiala näeb suurepärane välja ja kutsun teid kõiki tutvuma meie põhjamaiste ilusaladustega!“
„Meil on väga hea meel, et kaks pika ja väärika ajalooga Skandinaavia brändi – Stockmann ja Lumene –, on loonud koostööna meie kosmeetikaosakonda unikaalse ja valgusküllase Lumene iluala. Stockmanni klient väärtustab kvaliteeti, puhtaid tooteid ja asjatundlikku klienditeenindust – seda kõike uuel ja modernsel Lumene alal rõõmu ja uhkusega pakumegi. Tänan südamest Lumenet pikaajalise koostöö ja usalduse eest ning ootame kõiki kliente tutvuma Stockmanni uuenenud kosmeetikaosakonnaga!“ kommenteeris Stockmann Eesti müügidirektor Mairika Juhandi.
Lumene uus shop-in-shop paikneb Stockmanni kosmeetikaosakonnas 15 ruutmeetri suurusel alal ning on suurima Lumene tootevalikuga brändiala Eestis. Olgu lisatud, et 12.–18. augustini ootab Lumene kõiki ilumaane Lumene brändinädalale osa saama ahvatlevatest hinna- ja kingipakkumistest.
Vaata fotosid toimunud üritusest allolevast galeriist!
Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Kaubamaja läbi ajaloo olnud Eesti disaini ja kunsti suurtoetaja ning käesolevas väärikas koostöös said need kaks märksõna tänu Sigrid Kuusele kokku. „On ütlemata suur rõõm esitleda nii unikaalselt ehtekollektsiooni, mis loodud mõeldes just Kaubamajale. Sigrid leidis sümbioosi ajaloolise väärikuse ja tänapäevase modernsuse vahel ning tänu sellele on tema loodud kollektsioon ajatu. See võiks olla ehtepärand, mida edasi kanda põlvest põlve,“ rääkis Ratas.
Uus ehtekollektsioon toob endaga fluiidseid, voolavaid vorme. On pärleid, on hematiiti. Materjalina kasutas Sigrid enamasti hõbedat ja kullatud hõbedat. Kollektsioonis on esindatud nii kõrvarõngad, ear cuff, sõrmused, prossid kui ka kaelakeed. Viimastega innustab Sigrid ehet mänguliselt kanda – näiteks sättida kee ka käevõruks. Uus kollektsioon on mitmekesine, pakkudes nii statement-esemeid kui ka lihtsamaid igapäevaseid ehteid.
„Me ei saa aega peatada, ent saame talle tähenduse anda. Selle kollektsiooni loomine oli minu viis mõtestada aega mitte kui selle kadumisena, vaid kogunemisena,” jagas oma mõtteid Sigrid Kuusk, lisades, et kollektsioon räägibki sellest, kuidas meie isiklikud ja ühised lood kihistuvad ja voolavad. “Ehted saavad olla üks viis elu tähistamiseks ja märkamiseks. Iga hetk väärib jäädvustamist – ka siis, kui see möödub vaikselt. Kaubamaja on olnud osa Eesti inimeste ajajoonest juba 65 aastat – koht, kust on läbi käinud põlvkonnad, ja kus mälestused saavad ruumi. Mul oli au luua midagi, mis tähistab mitte ainult seda teekonda, vaid ka Eesti disaini elujõulisust.“
Vaata, kuidas tähistati kollektsiooni inspireeriva õhtuga Kaubamaja Naistemaailmas galeriis!
Uue kollektsiooni keskmes on paljudele juba tuttavaks saanud kitseke – nõukaaegne kumjas mänguasi, millega disainer ning tema õed-vennad ja tädilapsed alatasa Oiul vanavanemate juures mängisid. Rännaku lapsepõlvemaastikele tegi aga veelgi erilisemaks asjaolu, et HANNES RÜÜTEL astus oma esimese sammu ehtekunsti maailma.
“Erilise tähendusega ehted sündisid tihedas koostöös 3D-disainer Otto Antsoniga, kes aitas sellesama kitsekese kuju meisterlikult ellu äratada,” selgitab Hannes. Tulemusliku tööprotsessi käigus viimistleti kitsekese figuur just selliseks, et selle suurus ja raskus oleksid kõrvas ideaalsed. Armsaks aktsendiks on ehetele graveeritud sõna “OIU”, mis asub kõrvarõngaste ja kaelaripatsi tagaküljel, olles kui vaikne sosin lapsepõlvest. “Hõbedast kõrvarõngad ja ripatsiga kaelakeed on saadaval nii mati kui ka läikiva viimistlusega, samuti ka kullatud versioonidena. Seda ikka selleks, et nostalgilist kitsekest oleks võimalik uutele rännakutele viia nii kulla- kui hõbedaaustajatel,” lisab disainer.
Ehtekollektsiooni lansseerimine toimus möödunud kolmapäeval Võrtsjärve ääres, looduskaunis Oiu sadamas. Nagu ka HANNES RÜÜTELi loomingus, saavad ka seal kokku lihtsus ja unikaalsus, kodune nostalgia ja nauditav kaasaegsus. Sealne restoran ja iglupark teevad Oiust mõnusa sihtkoha nii sündmuste korraldamiseks kui ka kosutavateks puhkepäevadeks.
Vaata fotosid toimunud üritusest galeriis!
Ehtekollektsioon on juba saadaval HANNES RÜÜTELi esinduspoes aadressil Telliskivi Loomelinnakus, aadressil Telliskivi 60A/3 ning veebipoes www.hannesruutel.com.