Brooke’i stiili on taevani kiitnud mitmed Austraalia tähtsaimad moeväljaanded. Teda kiidetakse originaalsuse ja autentsuse, loomingulisuse ja individuaalsuse eest. Ta on käesoleval aastal pälvinud isegi tiitli Street Style of the Year ja see on juba omaette näitaja. Blogija ise ütleb oma stiili kohta, et ta lihtsalt kannab seda, mis tundub talle endale õige. Ta saab inspiratsiooni moelaval nähtud trendidest ning keerab need omaenda võtmesse, eksperimenteerides nii vintaažesemete kui ka uusima disainerloominguga. Mis võikski olla riietumisel paremaks motoks.
Pidude hooajale kohaselt sai meie seekordne „eeskuju komplektide” valik mõnevõrra erilisem, säravam ning naiselikum – neid elemente haldab austraallanna vaat et meistritasemel.
Brooke Testoni blogiga saab tutvuda aadressil brooketestoni.com.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.