H&Mi ja TOGA ühiskollektsioon loodi põhimõttega järgida brändi asutaja Yasuko Furuta eesmärki ühendada julged trendinoodid sensuaalse stiiliga ning mängida värskete ideedega, mis loovad uusi tulevikustandardeid. Kollektsiooni läbivaks teemaks on TOGA disainiklassika ja brändile omased moevõtted, näiteks modernsed trentšmantlid, stiilivimkadega triibulised särgid, plisseerseelikud, dekoratiivsete väljalõigetega kleidid ja peen rätsepatöö. Naistekollektsioonis kohtab rõivaklassikat, mille meresiniseid, halle ja musti toone täiustavad ekstsentrilised detailid nagu helmestikanditega taskud ja rõivastesse põimitud siidsallid. Kleite ja seelikuid kaunistavad julged lille- ja ruudumustrid, kollektsiooni kudumitele annab isikupära aga detailiküllane disain. Meestekollektsioonist leiab silmapaistva sallimustri nii kahepoolselt bomberjakilt ja trentšmantlilt kui ka mugavatelt igapäevarõivastelt, samuti kohtab disainivimkasid nii sviitritel kui särkidel.
„Mood on suurepärane vahend, millega oma huvisid koheselt ja ilma sõnadeta väljendada. See on palju kiirem ja lihtsam viis kui näiteks pikad vestlused su lemmikkunstnikest, -muusikast või -raamatutest,“ kirjeldab TOGA asutaja ja loominguline juht Yasuko Furuta brändi taustalugu. „Kui ma TOGA asutasin, soovisin luua rõivaid inimestele, kellest õhkub uudishimu ja kes ei karda muutuseid. Olen põnevil, et näha, kuidas H&Mi koostöökollektsioon tutvustab TOGA disainimaailma nüüd ka laiemale moepublikule.“
„Oleme H&Mis alati imetlenud Yasuko Furuta võimet disainida rõivaid niivõrd tugeva isikupäraga. Ta naudib väljakutseid, mis kaasnevad avangardse stiili ja kantava moe loomisel ja ühendamisel,“ kommenteerib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson. „Oli imetore tema ja tema tiimiga aega veeta ning TOGA disainiarhiivist inspiratsiooni ammutada. Ootan väga, et näha, mismoodi meie kliendid üle maailma TOGA mängulist, kuid trendikat ja sensuaalset signatuurstiili välja kannavad!“
Koos uudisega avaldati ka esimesed kollektsiooni fotod, kuid anti teada, et neid on peagi tulemas veelgi!
Naiste- ja meeserõivastest koosnev kollektsioon „TOGA ARCHIVES x H&M“ jõuab hm.com-i müügile 2. septembril.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.