Foto: Zara

Zara üllatab rikkaliku (ja piltilusa) Zara Beautyga

Kui eelmisel nädalal juba uute ilubrändide temaatika üles võtsime… 

Nimelt üllatas sel nädalal ilumaailma moegigant Zara ning teatas, et on välja tulemas täiesti eraldiseisva ilumärgiga Zara Beauty. Zara on erinevaid ilutooteid müünud tegelikult juba varemgi, meenutagem kas või koos Jo Malone’iga valminud parfüüme. Nüüd aga ollakse valmis lansseerima suurejoonelist ilukollektsiooni, kuhu kuuluvad nii huulepulgad, silmalainerid, lauvärvipaletid, puudrid kui ka 39 (!) toonis küünelakid. Samuti paisatakse ühes nendega müüki meigipintslid ja  muud vajalikud tarvikud.

Zara Beauty ilumärgi taga seisab ilumaailmas endale juba kõvasti nime teinud briti meigikunstnik Diane Kendal, kes saanud endale au kanda Zara Beauty loomingulise juhi tiitlit. Tema eesmärk on antud ilumärgi juures see, et igaüks leiaks endale sobivas toonis ja varjundis kvaliteetse ilutoote ning ka kollektsiooni visuaalne pool kõnetaks kõiki ilumaane. 

Kõik Zara Beauty tooted on Zarale omastes maitsekalt minimalistlikes pakendites ning uute toodete fotodki on juba parajalt isuäratavad. Pole ka imestada, sest Zara Beauty lansseerimiskampaaniaks palgati fotograafide raskekahurvägi: Steven Meisel, David Sims, Marilyn Minter, Oliver Hadlee Pearch, Zoë Ghertner, Craig McDean, Nadine Ijewere, Mario Sorrenti ja Fabien Baron. Kõik need fotograafid jäädvustasid nii tooteid kui ka modellide meigilook’e just endale omases võtmes ning tulemusi saame näha tõenäoliselt hulgi ja Zara kõikvõimalikes kanalites. 

Zara Beauty tooted jõuavad Zara veebipoodi ja valitud Zara esinduskauplustesse müügile juba 12. mail. Olgu ka lisatud, et praeguse info kohaselt ei maksa ükski Zara Beauty toode rohkem kui 17,95 € ning mitmeid tooteid saab 5,95 € eest ka nii-öelda refill’ida. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rhode

Kultusbränd Rhode tuli meile sammukese lähemale

Hailey Bieberi loodud nahahooldusbränd Rhode on lõpuks jõudnud siiapoole ookeani – ja seda isegi Läänemere äärde. Nimelt saab alates käesolevast nädalast brändi (üli)populaarseid tooteid tellida ametlikust veebipoest seitsmesse uude Euroopa riiki, sealhulgas Rootsi, Taani ja Soome.

Kes vajab taustainfot, siis seni vaid piiratud piirkondades kättesaadav olnud Rhode on kogunud ülemaailmset tuntust oma minimalistliku esteetika ning tõhusate, kuid lihtsate toodetega, nagu huulepalsamid ja niisutav Glazing Milk. Uutele turgudele laienemine on osa strateegiast tuua brändi lähemale lojaalsetele fännidele üle maailma ning Skandinaaviasse jõudmisel on selles oluline samm.

Eestisse otsetellimine paraku veel võimalik ei ole, ent naaberriikide kaudu on brändi kultustoodeteni jõudmine nüüd märksa lihtsam.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid