H&M Studio uus kollektsioon on lummatud maadeavastajate ja uljaste unistajate ajatust veetlusest ning stiilist, sisaldades nii pilkupüüdvaid rätseparõivaid kui ka värskeid trendinoote. „H&M Studio“ uusim moeassortii on suuremas osas loodud jätkusuutlikult hangitud materjalidest ning pakub moesõpradele silmapaistvaid võtmeesemeid nagu reljeefse mustriga kudumit, maani narmastega sametkleiti ja VEGEA™ veganinahast üle põlve pikkusega saapaid. Kollektsiooni värvipalett on inspireeritud aaretest ja veealustest olenditest. Põhitoonide seast leiame julge neoonkollase ja koralloranži, mida omakorda tasakaalustavad neutraalsed must ja beež toon.
Vaata kollektsioon üle allolevast galeriist ning uudista ka kollektsiooni videot, mille esmaesitlus leidis aset virtuaalse Copenhagen Fashion Weeki ajal:
H&M Studio tänavukevadine erikollektsioon jõuab H&Mi e-poodi müügile 18. veebruaril.
“Laulu muusikavideo annab loole veelgi sügavama tähenduse. See on visuaalselt täis sümboleid ja peidetud kihte,” sõnab INGER. Ta toob välja, et iga detail videos on läbimõeldud ja kannab endas tähendust: kollane madu toob sisse hirmu ja ohu varjundi, sidrunid sümboliseerivad elu hapusust, samas kui õhupallid viitavad rõõmule.
“kollane maja” kaasautoriteks on laulukirjutajana Jüri Pootsmann ja produtsendina Elias Teikari. “See on juba teine lugu, mille olen kirjutanud koos Jüriga. Meil on väga hea klapp,” räägib INGER. “Samamoodi ka produtsent Eliasega, kes suudab mind iga kord millegi uuega üllatada.”
Glenn Martens, kes on tuntud oma loomingulise lähenemise ja mängulisuse poolest (eriti Y/Projecti disainide kaudu), on H&M-iga loodud kollektsiooni kujundanud nagu “rõivaperekonna” – mitmekülgsete esemete kogumi, millel on mitu nägu ja kasutusviisi. Mahukas kollektsioon hõlmab nii naiste-, meeste- kui ka unisex-rõivaid ja aksessuaare, kus tavapärased rõivad – T-särgid, jakid ja teksad – on saanud ootamatult uue vormi läbi vormitavate materjalide ja skulpturaalsete siluettide.
“Ma näen seda kollektsiooni kui suurt rõivaperekonda, mille igal liikmel on mitu iseloomu ja eesmärki – nagu inimestelgi, nad muutuvad iga päev. Olen alati huvitatud rõivastest, mida me päriselt kanname, ning just see mõte sai selle erilise projekti lähtepunktiks,” räägib Glenn Martens.
Kampaania, mille peaosalisteks on Joanna Lumley ja Richard E. Grant, toob Martensi iseloomuliku huumori ja briti stiiliviited eredalt esile – justkui pöörane perekonnaportree, mis tähistab individuaalsust ja eneseväljendust.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!
H&M x Glenn Martens koostöö lansseeritakse 30. oktoobril valitud H&M kauplustes ja veebipoes hm.com.