Foto: Lindex

Lindexi sügis saabub otseülekandena

Lindex loob oma eelseisva digitaalse moeetenduse jaoks sügismoe universumi. Kuraatoriks on moestilist ja loovkonsultant Hanna MW. Tema sõnul saab see olema inspireeriv digitaalseanss, kus vaatajad saavad reisida eri maailmade vahel ning tutvuda sügistalviste kollektsioonidega.

Andekas Hanna MW on varasemalt kujundanud moeetendusi New Yorgi moenädala jaoks ning teinud koostööd kõigi suurimate moeajakirjadega. „Tahtsime koos Lindexiga luua moeuniversumi, kus vaataja viiakse maagilisse ja inspireerivasse keskkonda. Rõivaste olemuse mõistmine aitas meil leida etenduse tõelise sisu. Tänaseks on saanud digitaalkohtumised normiks, mistõttu oli eriti oluline luua midagi, mis ärataks huvi kohe esimesest pilgust“, ütleb Hanna.

Lindexi sügistalvise kollektsiooni etendus on ühtlasi ka reaalajas ostuüritus. See annab vaatajatele võimaluse kohe kollektsiooni nägemise järel teha ostud just siis ja seal.

Lindexi uue kollektsiooni otseülekanne toimub kolmapäeval, 16. septembril Eesti aja järgi kell 19.00 veebisaidil lindex.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid