Millest selline heietamine? Aga puhtalt sellest, et H&M on löönud käed just selle ikoonilise Inglise brändiga ning üheskoos tuuakse müügile kollektsioon, mis on H&Mi kauplustes ja e-poes saadaval alates 17. septembrist.
Nüüd natuke ka ajaloost. Legendaarne moebränd Kangol sai alguse Inglismaal 1920ndatel aastatel ning on tuntud eeskätt oma mütside poolest, mis kujunesid 80ndate ja 90ndate hiphopkultuurist arenenud tänavastiili vaieldamatuks osaks. Tänu oma autentsusele ja tugevale stiilipuhtusele on Kangol kinnitanud kanda ka tänases moepildis ning nii on brändi känguru kujutav logo tänavastiili viljelevate moesõprade seas siiani aukohal.
Kollektsioon „Kangol x H&M“ on loodud self-made generatsioonile ja moesõpradele, kes hindavad piirideta eneseväljendust ja autentsust ning janunevad värskuse ja lõbu järele. 31 esemest koosnev kollektsioon hõlmab kõike uueks hooajaks vajalikku, seal hulgas kapuutsiga puhvjopesid, vabalt istuva lõikega kardigane ning Kangoli logoga kudumeid. Valikust ei puudu ka kõrge kaelusega sviitrid, oversized T-särgid, logodega kaetud dressipüksid ja pikk stretšmaterjalist kleit, mida rikastavad tänavastiilile omased disainivimkad. Igas Kangoli kollektsioonis mängivad kahtlemata olulist rolli aga aksessuaarid ning nii kuuluvad ka seekordsesse koostöökollektsiooni magusad moeampsud nagu Kangoli logoga mütsid, kõhukotid, kõrge säärega sokid, bränditud scrunchie-d ja muu.
Uudista kollektsiooni allolevas galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.