Alustame kõigepealt parfüümist. Rootslased peavad sõna “fjällen” all silmas Skandinaavia mäestikku. Suvekuudel on maastik mägede ees mahlaselt roheline, kuid kaljunukkide kohal hiilivad hiiglaslikud valged pilvetupsud, mis jätavad järvedele kauneid varje. Just sellisest vaatepildist – suviselt tuulevaiksest puhtas looduses asuvast mägijärvest ongi inspireeritud uus parfüüm ja sama aroomiga kehasari.
“Fjällsjö on minu jaoks see meeleseisund, sisemine rahu. Mägijärv on koht, mida võid oma kujutlustes alati külastada, kui stress kipub sisse hiilima. Mõtted millestki ilusast, kindlast ja rahustavast on võimsad, need annavad tuge ja rahulolu kui ülejäänud maailm näib hullumeelsena,” kirjeldab uut kollektsiooni Isabelle Lewenhaupt, Björk & Berries tegevjuht. Nii moodustabki Fjällsjö unisex-parfüümi segu puuvilla ja värske, puhta, külma vee koosluse aroomist. See on kui puhtuse, pehmuse ja värskuse lõhn.
Kui rääkida kehatoodetest, siis nii seep kui ka kreem sisaldavad orgaanilisi koostisaineid kasepuust, kummelist ja astelpaljust. Pesugeel ja universaalne kreem sobivad nii kätele kui kehale. Kõik käte- ja kehatooted on nüüd suuremates, 400 milliliitrites pakendites, mis on kas ümbertöödeldud või ümbertöödeldavad. Parfüüm on samuti uues, 50 milliliitrites klaaspudelis, mis on inspireeritud rootsi käsitööst ja apteekristiilist. Parfüüm ise on toodetud Rootsis orgaanilisest fermenteeritud alkoholist.
Björk and Berries uusi tooteid müüvad www.scandinavianbrands.ee, Loverte.com ja Kaubamaja.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.