Baastoode nagu pusa peab olema mugav ja kantav nii kõhuli, selili, püsti kui külili. Ideaalne, kui pusa on piisavalt viisakas kontorisse minekuks, pakub vabadust kodusel diivanil ning annab efekti õhtusöögil või kultuuriüritusel. Just selle eesmärgiga on kaks kodumaist kunstnikku seljad kokku pannud ning meie igapäevast “aeroobikat” arvesse võttes uute toodetega välja tulnud. „Üks armas klient kirjutas, et meie pusa on nii mugav, võimalusel tahaks sellega päeva lõpus veel magama ka minna,“ meenutab Ellen Richard brändi looja Kristi Pärn ning lisab: „Aga miks mitte? Õige toode võikski olla selline, millega trööpad terve päeva ja lõpuks võtad kaissu ka. Kätlini pintsel maalis meie võimleva kliendi lõuendile ja pusa kannab oma paindlikku kõike-poose-hõlmavat aurat uues võtmes edasi.“

Ellen Richardi disainer Andreas Kübar lisab, et rõivaste puhul ei peagi olema iga eseme eesmärgiks silma paista, kuid basic-tooted räägivad tihtipeale inimese iseloomust rohkem, kui säravad kleidid ja uhked aksessuaarid.
Tutvu uute koostööna valmivate pusadega allolevas galeriis!
Ellen Richardi ja Kätlin Kaljuvee “YOKO AEROOBIKA” pusad on saadaval brändi Telliskivi Loomelinnaku stuudio-poes, Ellen Richardi e-poes ning edasimüüjate juures.
Fotograaf Marianna Gunja poolt pildile püütud moeseeria kannab endas mineviku kaja, korduvaid mustreid ja enesepeegeldust. “Meie kõigiga on kaasas emotsionaalne pagas ning isegi, kui see on raske, peame õppima, kuidas sellega valutult edasi sammuda,” mõtiskleb disainer Hannes Rüütel. “Me ei jutusta lugu üksnes sellest, mida me kanname, vaid ka sellest, mida me endas kanname.”
Disainer jätkab oma kollektsioonidele omast vastandamist nii materjalide kui vormide näol. Neutraalsetes toonides pehmed kangad vahelduvad julgete mustrite ja tekstuuridega ning siluetid ja detailid viitavad sel korral nii enesekontrollile kui ka vabanemisele. Meestele suunatud unisex-touch’iga rõivad on suuresti hinnatud ka naiste seas.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!

Moemärgi HANNES RÜÜTEL esinduskauplus asub Telliskivi Loomelinnakus aadressil Telliskivi 60A/3, Tallinn. Uuri lisa hannesruutel.com.
“Suved saarel tähendasid alati suurt hulka tööd: muru niitmist, rohimist, adru korjamist, palkide tassimist, puude ladumist, köögiviljade eest hoolitsemist ja palju muud,” räägib disainer. “Lapsena tundusid need ülesanded tüütu kohustusena, kuid lõpuks kaasnes nendega alati rahulolu ja uhkus selle üle, et oma kätega sai midagi valmis tehtud. Need rituaalid olid korraga koormavad ja vabastavad, ühendades perekonda, sugulasi ja sõpru, kes tuli talgute formaadis appi suuremaid töid ära tegema. Selle taustal on tööde tegemist dikteerinud alati heitlik ilm, “Eesti suvi”, mis tähendab, et sa ei tea kunagi, kas päev kulgeb päikese või vihma sabinaga.”
Kui Cäroli lapsepõlves oli töö maal käsikäes nappides riietes päevituse püüdmisega ja mõnusa koosviibimisega, siis veel pool sajandit tagasi olid samad tööd elulised ja vältimatud, et elada üle talv ja hoida talu toimivana. Toona kanti pikki katvaid rõivaid, mis kaitsesid keha kõrvetava päikese eest ja olid traditsioonilist laadi. Need kaks põrkuvat maailma — töö kui hädavajadus ning töö kui pool vabatahtlik rituaal on loonud Tallinn Fashion Weeki lavale jõudva kollektsiooni alustala.

Moebrändi carolxott alt toob disainer oma lapsepõlvemälestuste ja ajalooliste talurõivastele viidates loomingusse reaalse töö jäljed: päikese käes pleekinud pinnad, higiplekid ja kleepuvate muruliblede alla mattunud rõivad. Kangaste pleegitused ja kulutatud ilme, naha fragmentidest loodud murujändrike detailid ning käsitsi kootud pinnad loovad terviku, mis seob käsitöö ja tänapäevased modernsed vormid tervikuks. Lisaks muru referentsile on disainis välja tootud ka viited hea ja sooja suve tagajärjele looduses – õitsevale sinivetikale.
Kokkuvõttena on kollektsioon “Eesti suvi 2026” disaineri isiklik kogemus töö ja keha suhetest kaasates sinna detaile põlvkondade tagustest talu töörõivastest.
Kollektsioon jõuab Tallinn Fashion Weeki lavale 22. oktoobril Kuldnõela gala raames.