Foto: HKliving

Hollandi bränd HKliving jõudis Softrendi

Softrendi salongides on nüüdsest müügil Hollandi brändi HKlivingu mööbel ja sisustustooted. Minevikust inspiratsiooni ammutades annab HKliving igale oma esemele eklektilise nüansi, mis muudab nende tooted igas kodus vajalikuks silmapaistvaks detailiks.

„Oma salongi valime sisustustoodete brändid lähtuvalt sellest, et nende kollektsioonid oleks maitsekad, omamoodi ajatud ning isikupärase disainiga. HKliving lisab meie tootevalikusse värskust, kaasaegsust ning seda väga hea hinna ja kvaliteedi suhtega,“ ütleb Softrendi ostujuht Katariina Kalda.

HKliving brändi asutajate, professionaalse antiigiostja Emiel Hetseni ja rahvusvahelise ärijuhtimise taustaga Sander Klaveri, loova meele ja matemaatilise mõtlemise kombinatsioon on osutunud edukaks valemiks. Täna loob HKliving taskukohase hinnaga kollektsioone, mille tooted on inspireeritud ajaloost tuttavatest vormidest ja materjalidest, pannes need tänapäeva konteksti ning mõjudes originaalse, kuid samas ajatuna. Tutvu HKlivingu toodetega ka allolevas galeriis!

Softrendi valikus on nii HKlivingu sisustustooted, valgustid, vaibad, toolid kui ka kummutid ja kapid. Tootevalikuga saab tutvuda Softrendi salongides Tallinnas ja Tartus.

Veel sarnaseid artikleid


H&M Home
Foto: H&M Home

Kas oled jõuludeks valmis? H&M Home on!

H&M Home’i tänavune jõulukollektsioon ühendab modernse elegantsi ja klassikalise pidulikkuse. Neutraalne värvipalett pruunide ja kreemikasvalge toonidega põimub punaste ja roosade nüanssidega, luues hubase, ent moodsalt rafineeritud meeleolu. 

Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.

Uudista kollektsiooni galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Iittala
Foto: Iittala

KAS JUBA KUULSID? Iittalal valmisid esimesed lõhnaküünlad

Soome disainiklassik Iittala on sügistalvise hooaja saabumisega igati sobivalt astunud uude, sensoorse disaini maailma. Nimelt on valminud brändi esimesed lõhnaküünlad, mis on inspireeritud klaasivalmistamise põhielementidest – tulest, liivast ja veest.

Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.

Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid