CoverGirl tuli uudisega välja käesoleva nädala teisipäeval, kui teatas, et brändi uueks saadikuks on 17-aastane sotsiaalmeediafenomen James Charles. Jamesil on kümnetes ja sadades tuhandetes jälgijaid nii Instagramis kui ka YouTube’is, kus ta esitleb oma oskusi meigi- ja üldisemalt ilumaailmas, jagades samal ajal jälgijatega oma unistust jumestuskunstnikukarjäärist. Loomulikult ei ole see esimene kord, kus maailmakuulus bränd valib enda esindajaks influencer’i. Kuid tõsiasi, et CoverGirl on valinud enda saadikuks nii – parimas mõttes – värvika persooni, kes julgustab kõiki jääma iseendaks ning oma isiksust mitte alla suruma, mõjub kindlasti inspireerivalt paljudele, nii poistele kui ka tüdrukutele.
Meie kiidame CoverGirli valiku ainult heaks ning hüüame kõik koos: „Easy, breezy, beautiful!”
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.