Kollektsioon kannab endas “see-and-be-seen” energiat ning selliste esemetega nagu leopardimustrilised retuusid, rüüžidega pluusid, ülesuuruses õlgadega kleidid ja pintsakud saab tähelepanu kindlasti ka saavutatud. Värvidest leiab kollektsioonis nii mahedat halli kui trenditooni laimirohelist, samuti särtsakaid toone, millega komplektile kraade juurde keerata. Ei puudu ka teksakomplektid, kuid seda muidugi Studio kollektsioonile omase vimkaga.
Kollektsioon ei ole jätnud kõrvale ka jätkusuutlikkuse aspekti. Iga Studio kollektsiooni ese on valmistatud materjalidest, mille jalajälg on võimalikult väike – nii on esemed loodud ümbertöödeldud polüestrist, ümbertöödeldud polüamiidist ja ümbertöödeldud villast.
Nagu öeldud, siis kollektsioon jõuab H&Mi e-poodi müügile juba sel neljapäeval, 24. veebruaril.
Tutvu kogu kollektsiooniga allolevas galeriis!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.