Foto: H&M

80ndate ja 90ndate moemängud H&M Studio uues kollektsioonis

H&M on avalikustanud oma tänavukevadise Studio erikollektsiooni “Press Play”, milles kohtuvad 1980ndate ja 1990ndate moeelemendid, julge värvipalett ning efektne mustrimäng. Kartmatule moemaanile suunatud kollektsioon jõuab H&Mi e-poodi müügile juba sel neljapäeval, 24. veebruaril.

Kollektsioon kannab endas “see-and-be-seen” energiat ning selliste esemetega nagu leopardimustrilised retuusid, rüüžidega pluusid, ülesuuruses õlgadega kleidid ja pintsakud saab tähelepanu kindlasti ka saavutatud. Värvidest leiab kollektsioonis nii mahedat halli kui trenditooni laimirohelist, samuti särtsakaid toone, millega komplektile kraade juurde keerata. Ei puudu ka teksakomplektid, kuid seda muidugi Studio kollektsioonile omase vimkaga.

Kollektsioon ei ole jätnud kõrvale ka jätkusuutlikkuse aspekti. Iga Studio kollektsiooni ese on valmistatud materjalidest, mille jalajälg on võimalikult väike – nii on esemed loodud ümbertöödeldud polüestrist, ümbertöödeldud polüamiidist ja ümbertöödeldud villast. 

Nagu öeldud, siis kollektsioon jõuab H&Mi e-poodi müügile juba sel neljapäeval, 24. veebruaril.

Tutvu kogu kollektsiooniga allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

CHANEL ja poeetiliselt mustvalge Pariis

CHANEL avab sügis-talv 2025/26 hooaja poeetilise vaatega Pariisile – kohvikuterrassid, kivitänavad, Haussmanni majad ja kauguses aimuv Eiffeli torn. Fotograaf Mikael Janssoni kaamerasilm tabab taanlannast modelli Mona Tougaardi liikumas läbi mustvalge linna, kus iga samm on kui stseen filmist.

Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.

Tutvu kampaaniafotodega galeriis!

Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid