Koostöö saigi avalöögi eile õhtul, mil New Yorgi moenädala raames leidis aset Irise suurejooneline sünnipäevapidu. H&Mi poolt korraldatud pidu oli kummardus ja austusavaldus armastatud moemuusale, kelle kordumatu stiil on lummanud moesõpru üle terve maailma. Koostöö ise kulmineerub kollektsiooniga „Iris Apfel x H&M“, mis jõuab müügile 2022. aasta kevadel.
Iris Apfel nimi ühelegi moemaanile tutvustamist ei vaja, kuid siiski – tegemist on self-made ettevõtja, sisekujundaja, moelooja ja stiiliikooniga, kes on tuntud oma isikupärase karakteri, julgete moevalikute ning unikaalsete disainide poolest. Koostöö inspiratsiooniks on Irise ekstsentriline stiil ja tema mõju moemaailmale, mis on andnud võimsa tõuke inimeste loomingulisele julgusele ning kartmatule eneseväljendusele. Irise stiili iseloomustab värviküllus ja efektsed aksessuaarid ning tema karismaatiline karakter on ehe näide sellest, kuidas olla tõeline ja kartmatu stiilimuusa.
Kollektsioon „Iris Apfel x H&M“ toob moesõprade ette lummava valiku rõivaid ja aksessuaare, mille mahlane värvipalett ja efektselt julge disain on omane Irise võrratule stiilile. „Iris on isikupärase stiili kehastus ning ehe näide sellest, kuidas stiil võib ühtaegu olla nii eklektiline ja kirev kui ka ajatu. Ta tõestab, et mood seisneb just eneseväljenduses ja oma isikupäraga mängimises. Ta on tõeline inspiratsioon,“ kommenteerib H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.
Ei ole öelda muud, kui et jääme põnevusega ootama!
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.