Foto: Riina Varol

Wine & Dine Stella Soomlaisi moodi

Teravamad silmapaarid võisid märgata seda kätekotti Portaili peatoimetaja Aljona Eesmaa käevangus – ning Aljonal on ikka kombeks, et kui talle miski eriliselt muljet avaldab, siis saavad sellest teada ka Portaili lugejad. Nii ka seekord. 

Kodumaise aksessuaaridisaineri Stella Soomlaisi Wine & Dine õhtukott on välja kasvanud tema moemärgi ehk mõnelegi juba tuttavast ümbrik-kotist. Wine & Dine on ideaalne nendeks õhtuteks, kui esmatähtis on seltskond ja kaasa on vaja võtta vaid paar pisiasja. Kotil on magnetiga sulguv klapp ja kaks lahtrit, lisaks eraldi tasku kaartide jaoks. Ning mis kõige parem – sa saad ise valida, kui pika rihmaga kotti soovid.

„Tahtsime luua koti, mis oleks mõnus aksessuaar üritusteks, kus kaasas peab kandma vaid hädavajalikku,” räägib Stella. „Midagi, mis oleks sarnane meie ümbrik-kotiga, kuid mahukam, ja mida saaks kanda ka muud moodi kui ainult käes.” Siin tulebki mängu selle koti üks suuremaid plusse – käekotile saab sobitada erinevaid sangasid, mis peagi Stella Soomalisi valikusse ka eraldi müügile tulevad. „Kuna sangade osas tahtsime jätta koti omanikele mänguruumi, siis tulemuseks on see, et kõiki sangasid-kette on võimalik omavahel kombineerida ja nende abil saab kotile hõlpsalt uue ilme luua,” lisab Stella.

Tutvu allolevas galeriis kõnealuse Wine & Dine õhtukotiga ning erinevate viisidega, kuidas seda kanda!

Stella Soomlaisi Wine & Dine õhtukott on juba saadaval nii Stella Soomlaisi stuudios aadressil Telliskivi 62 kui ka veebipoes stellasoomlais.com. Olgu lisatud, et koodiga ALJONA on kõnealune kott Stella Soomlaisi veebipoes 20% soodsam. Sooduskood kehtib 31. detsembrini. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Reet Aus | Alex Arauz.

Eesti disain jõuab 12 miljoni USA televaatajani

Eesti disaini tutvustav viieminutiline videoklipp, mis on osa saatesarjast “ByDesign Europe”, jõudis 24. veebruaril CBS Los Angelese telekanalile KCAL-9, pakkudes Ameerika Ühendriikide telepublikule professionaalset ülevaadet innovatsioonist, leidlikkusest ja Euroopa disaini tipptasemest. Koos lähiajal linastuva New Yorgi episoodiga jõuab see kokku 12 miljoni televaatajani.

Koostöös mitmete Euroopa partneritega nagu Frankfurt Messe ja Londoni Royal College of Art ülikooliga soovivad ameeriklased oma sarjas vaatajatele tutvustada uuenduslikke disainiuudiseid Euroopast. Videoklipp tutvustab teiste seas kuulsaid saksa, poola, ja eesti disainereid ning nende novaatorlikke projekte, mis keskenduvad tehnilisele innovatsioonile, jätkusuutlikkusele, taaskasutusele ning uutele materjalidele.

Filmitud materjal sisaldab intervjuusid disaineritega, kes räägivad oma lähenemisviisidest ning kirjeldavad praktiliste näidete abil, kuidas nad kasutavad disainiprotsessis loovust ja jätkusuutlikke meetodeid. Oma kommentaare avaldavad hooaja jooksul disainimaailmas tuntud Karim Rashid, Ross Lovegrove ja Tom Dixon.

Rahvusvaheline filmitiim, eesotsas produtsent Mike Chapmaniga, külastas Eestit jaanuarikuu alguses. Eestit tutvustav filmilõik keskendus Reet Ausi tööstuslikule taaskasutusdisainile; seeneniidistikust sisustustoodete start-up’ile MYCEEN; heale digiteenuse näitele e-Residentsuse näol ning Disainiöö festivali ja disainiliidu tegemistele, kes oli ka koostöö algatuse taga. Videoklipp on pilguheit Eesti disaini kogukonna innovatiivsematele saavutustele ja e-riigi eelistele. Puhtjuhuslikult oli intervjueerija, teenusedisainer Alexandra Grüber-Pérez, kes on muuhulgas teinud koostööd ka USA praeguse presidendiga, kirjutanud oma lõputöö Londoni Royal College of Art’is teemal “Digital Estonia”.

Eesti Disainerite Liidu juhi Ilona Gurjanova sõnul võib seda lugeda üheks põhjalikumaks kajastuseks, mida Eesti disain kunagi Ameerika telekanalites saanud on. “Ajastus ei saa olla parem, kuna kevadel toimub New Yorgis Eesti disaini näitus. Eesti Disainerite Liit koostöös EKA ja e-Residentsusega osaleb kestliku ja digidisaini väljapanekuga New Yorki Disaininädalal 16.-23. mail.”

Eesti disaini tutvustav videoklipp, mis on osa ByDesign TV Europe esimesest hooajast,  keskendub Euroopa innovatsioonile ja disainile on saadaval vaatamiseks siin.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Liina Notta

ELLEN RICHARD ja EWALD tulid välja pööraste triiksärkidega

Kodumaised brändid ELLEN RICHARD ja EWALD teevad kummarduse Eesti disaini päevale ja üllatavad sel puhul pööraste triiksärkidega.

Eesti disaini päeva tähistatakse tänavu juba üheksandat korda ning nagu värskele tähtpäevale omane, sünnib iga aasta midagi uut ja seni veel ebatraditsioonilist. Eesti disainerite koostöid on disainile pühendatud päeva eel tehtud varemgi, aga näha koos kodumaiseid brände ELLEN RICHARD ja EWALD – sellist sähvatust poleks talvisest taevast osanud oodata.

ELLEN RICHARDi ja EWALDi koostöö toob lauale mitu päevakajalist teemat, mille üle disainihuvilistel saab ainult hea meel olla. Esiteks on brändide koostöö suur kummardus taaskasutusele ning näitab, et justnimelt koostööd tehes, saab edukalt vanu tooteid ümber disainida. Tihtipeale vajab vana mudel lihtsalt värsket pilku ja uut sisendit. 

Disaini poolest on uued triiksärgid ka heaks näiteks, kuidas ühest klassikalisest kontoritootest, saab luua mängulise ja efektse õhturõiva. Loodud triiksärgid on kombineerimist armastava kliendi maiuspala, sest kandmisvõimalusi leiab hulgi. ELLEN RICHARDi disainerid Kristi Pärn ja Andreas Kübar on siiralt tänulikud EWALDile: “Väga suur rõõm oli EWALDi inimestega tutvuda ja vahelduseks midagi olemasolevat ümber disainida. Olime korraks justkui moeosakonnas tagasi – redesign on alati lummavalt katsetuslik meetod, millest disaineritena, saame vaid rõõmu tunda.” 

ELLEN RICHARDi ja EWALDi ühised triiksärgid on saadaval juba sel neljapäeval Solarise Keskuses toimuval Disainerite Garaažimüügil, samuti saab särke soetada ELLEN RICHARDi Tallinna stuudiopoes aadressil Kalaranna 8/12. Kõik triiksärgimudelid on limiteeritud ja ainulaadsed ning laojääkidele omaselt seinast seina värvide ja suurusnumbritega.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid