Foto: Remain kevad/suvi 2025. | Bryndis-Thorsteinsdottir

VAATA, millised kollektsioonid Kopenhaagenist jõuavad ka Eestisse

Hakkame vaikselt kokku tõmbama oma tänavuste Kopenhaageni moenädala teemadega ning seda läbi nelja moemärgi ja nende tuleva kevadsuvise kollektsiooni, millele kindlasti soovitame pilgu peale visata.

Gestuz, Remain, Rotate ja Marimekko – need Kopenhaageni moenädalal regulaarselt üles astuvad moemärgid ei valmistanud pettumust ka sel hooajal. Mis on parim asi nende brändide juures? See, et need on saadaval ka Eestis.

Moemaailma tsükkel paraku käib jätkuvalt nii, et augustis esitletakse Kopenhaagenis tuleva aasta kevadsuviseid kollektsioone. Seega on siin võimalus vaadata üle, mis 2025. aasta kevadel meile müügile jõuab. Olgu lisatud, et kõik neli moemärki on saadaval näiteks Kaubamaja Naistemaailmas.

Rotate’i 2025. aasta kevadsuvine kollektsioon ammutab inspiratsiooni 1920. aastate glamuursest ajastust, ühes sädelevate litrite ja suleliste detailidega. Disainerid Thora Valdimars ja Jeanette Madsen keskendusid the original peotüdruku ajastule, luues komplekte, millele isegi Gatsby heakskiidu annaks. “Oleme elanud läbi keerulised ajad ja see jätkub ka praegu,” ütles Valdimars. “Oleks tore, kui saaksime hetkeks sellest kõigest põgeneda ja nautida midagi tõeliselt rõõmsat.”

Gestuz keskendus 2025. aasta kevadsuvise kollektsiooniga rock’n’roll suvele ja 1970. aastate rokiprintsessidele. “Minu eesmärk oli luua kollektsioon, mis kajastaks suvist luksuslikku rock’n’rolli,” sõnas brändi loominguline juht Sanne Sehested. “Inspireerusin 1970. aastate naistest, eriti muusikamaailmas, ja leidsin suurt loomejõudu nende isiklikust narratiivist ning sellest, kuidas nad end riietasid.”

Remain astus Kopenhaageni moenädalal üles kollektsiooniga, mis mõjus kui värskendav paleti puhastus. Kollektsioonis olid selgelt näha 1990ndate minimalistlikud jooned, mida täiendasid läbikumavad seelikud ja sihvakad siluetid. Martin Asbjørn mängis oskuslikult proportsioonidega, esitledes täpselt sobiva pikkusega capri-pükse, täpselt õige õlalaiusega pluuse ja maksikleite, mille sügav V-kaelus teeb figuurile meeldiva komplimendi.

Marimekko loovjuht Rebekka Bay tõi Kopenhaageni moenädalale kaasa aga hulga lillemustreid, mis on pärit brändi ulatuslikust arhiivist. “Tahtsime tuua esile meie enam kui 3500 mustri seast need vähem tuntud lillemustrid,” selgitas Bay. Nii saidki laval koha suveriided, co-ord komplektid, õhulised püksid ja isegi nokamütsid, kõik kaetud erksate ja säravate lillemotiividega.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Carlos Roos

Daniel Levi uus singel meenutab suve kõige soojemaid hetki

Daniel Levi avaldas uue loo “Following the Coast”, helilise postkaardi Austraaliast, kus ühel kuumal päeval Perthi stuudios see äsjailmunud pala sündis ühes Bri Clarki ja produtsent Calvin Bennettiga.

Värske laul on südamlik katse hoida kinni nendest hetkedest, mis mööduvad liiga kiiresti, just nagu suvi. “Kõik maailma pumpkin spice latte’d ja hubased kaminatulede virvendused ei suuda tegelikult seda fakti muuta, et suves on midagi erilist,” kirjeldab Daniel. “Midagi jääb meist alati maha, kui suvi läbi saab. Seda tunnet oligi vaja laulu sisse püüda. Austraalia reis ja soojus oli otsa saamas ja kohe-kohe saabuv “kampsuni ilm” ei vaimustanud mind eriti. “Following the Coast” on pea faustilik igatsus, et ilusad hetked püsiksid natukene kauem ja laseksid end aina veel nautida.”

Laulu loovad rahulik tempo ja ruum, mis laseb igal fraasil hingata. “Stuudiosse jõudes tundsin end Calvini ja Bri-ga kohe koduselt. Ostsin nad kohe Eesti šokolaadiga ära ja hakkasime vaikselt pihta. Laulu kõlast on selgelt tunda, et Austraalias käivad asjad teistmoodi ja kiiret ei ole kuhugi,” lisab ta.

Singlit saadab väga isiklik ja üleni suvenostalgiat täis muusikavideo, mis on justkui väike aknake Danieli pärisellu. Videos on režissöör Markus Mäemets jäädvustanud Danielit koos abikaasa Eleri ja nende kolme tütrega ning nende koosviibitud hetki mererannas ja looduses, kus pere ühiselt puhkust nautis.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: NikeSKIMS

Tugevalt jõuline NikeSKIMS

Kauaoodatud Nike’i ja SKIMSi koostöökollektsioon on lõpuks ilmavalgust nägemas. Ühiselt loodud brändi NikeSKIMS debüüt hõlmab seitset kollektsiooni ja tervelt 58 eset, pakkudes üle 10 000 kombineerimisvõimaluse.

NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.

Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid