Kopenhaagenis sündinud Helena Christensen kuulub 1990ndate supermodellide hulka, kelle ilu on kaunistanud lõputul hulgal ajakirju ja moelavasid. Hetkel on ta rohkem tuntud kui fotograaf, kelle töid on esitletud mitmetes kunsti- ja disainiajakirjades ning galeriides üle maailma. Helena on tegelenud ka moefotograafiaga.
Kollektsiooni “Helena Christensen x H&M” hooletud T-särgid ja pusad on disainitud H&Mi disainerite poolt. Kollektsioon mängib klassikaliste lõigetega – valikus on kaarjate alläärtega T-särke, lühendatud pikkusega pusasid ning avara lõikega esemeid. Värvivalikus domineerivad valge, must ja hall, mis loovad suurepärase tausta Helena lillepiltidele. Muide, Helena ise on ka kampaaniafotode autor.
“Koostöö H&Miga on olnud väga lahe kogemus. Nägin, kuidas mu fotod rõivastel ellu ärkasid ja sain juba valmis esemeid oma kaameraga jäädvustada. Soovisin napsata kaadritesse tulevikugeneratsiooni, et julgustada neid jääma iseendaks ja lasta nende tõelisel karakteril särada,” tõdes Helena Christensen.
Vaata allolevast galeriist kaadritaguseid hetki sellest, kuidas läks antud kollektsiooni kampaaniafotode pildistamine!
Kollektsiooni “Helena Christensen x H&M” saab Eestis osta H&Mi Ülemiste keskuse kauplusest ning e-poe vahendusel alates 30. jaanuarist.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.