“Denim like it’s 1999”

“Denim like it’s 1999”

Foto: Weekday

Rootsi moemärk Weekday ei ole just üks nendest, mis igal hooajal ülemäära palju kõneainet tekitaks, kuid oma uue kollektsiooniga on nad seda kindlasti teinud.

Ärge saage valesti aru, tegemist on meile igati meele järele brändiga, kuid kuidagi on läinud nii, et varasemalt ei ole me sellest kirjutanud. Mis meile siis lõpuks Weekdayst kirjutamiseks põhjuse andis? Nimelt see, et moemärk on läinud ajas mitu aastakümmet tagasi ning välja tulnud kollektsiooniga, mis kannab nime „Denim like it’s 1999” – ja kellele siis ei meeldiks killuke nostalgiat. 

Uus kollektsioon väärib märkimist mitmel põhjusel. Esiteks toob see fookusesse aegumatu teksa ning „ajad, mil teksa oli edgy and fun” ja ehk natuke ülemeelik ka. Nii leiabki kollektsioonist esemeid, mis ei ole kindlasti igaühe maitse, kuid meeltmööda neile, kellele meeldib oma rõivastusega pilke püüda. Samas, nagu kampaaniafotodeltki näha, on kollektsioonis ka mahedaid ja igati „viisakaid” rõivaid.

Teiseks kannab kogu kollektsioon 100% organic cotton silti, mis valmistab kindlasti paljudele rõõmu. Üleüldse tähistab Weekday uue kollektsiooni ja saabunud 2020. aastaga ka seda, et tänaseks on kogu Weekday kollektsioonides kasutatav puuvill 100% organic ning aastaks 2030 saab olema kogu Weekday kollektsioonides kasutatav materjal kas organic või vanade materjalide taastöötlemisel saadud – ehk siis kõvasti jätkusuutlikum. 

Olgu ka lisatud, et kollektsioon „Denim like it’s 1999” jõuab Weekday e-poodi ning kauplustesse müügile juba 23. jaanuaril. 

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid