Mis asi üldse on digitaalne mood?
Tegemist on väljaspool reaalsust ehk digitaalsel kujul eksisteeriva uue ja 100% visuaalse moesuunaga, kus riideid luuakse kasutades arvutitehnoloogiaid ja 3D tarkvara, mitte aga reaalseid kangaid ja kääre. Elades järjest digitaalsemaks muutuvas maailmas, kus moetrendid tulevad ja lähevad ning paljud rõivad ostetakse vaid ühe või paari foto tegemise eesmärgiga – on digitaalmoe tekkimine ning järjest populaarsemaks muutumine jätkusuutliku käitumise loomulik vili.
Miks meil seda vaja on?
„Innovatsioon on jätkusuutlikkuse võti,” kommenteerib Diana. „Mulle on alati meeldinud luua rõivaid, mis oleksid kvaliteetsed, aegumatud ning balanseeriks argipäevase ja piduliku formaadi vahel ehk investeerimisväärt komplekid aastateks. Kuid olenemata sellest, kui praktiline sa oled, usun, et iga naine tahab moe ja trendidega aeg-ajalt mängida ning kanda midagi väga erilist või tema stiilile mitteloomulikku. Hetkeemotsioone toitvad impulssid annavad aga suurema tõuke kiirmoe arengule, mis, nagu me kõik teame, mõjub planeedile hävitavalt. Maailmas toodetakse endiselt liiga palju rõivad ja selliseid „ühekordseid” komplekte on iga moemaani või influencer’i kapis kindlasti mitu.”

„Suurimaks eesmärgiks 3D kollektsiooni loomisel oli minu jaoks edendada jätkusuutlikku tarbimist ilma, et keegi peaks otseselt kannatama, sest ilusaid ja inspireerivaid pilte tahan minagi oma sotsiaalmeedias ning trükiajakirju sirvides vaadata,” lisab Diana. „3D riided võimaldavad klientidel oma stiiliga julgemalt mängida ilma loodust ja planeeti ohustamata ja kaunistada oma mugavate riietega pildistatud reisipilte eriliste look’idega. Lisaks on see tore võimalus meie e-poe klientidele välisriikidest, kes saavad nüüd hooaja võtmekomplekte endale fotol selga proovida ning alles siis päriseks osta. 3D rõivadisain on väga lõbus moesuund, mis aitab moekunstnikul ennast väljendada ning moepublikul moodi julgelt tarbida loodust kõige säästvamal viisil.”
DIANA ARNO 3D digikollektsiooni on alates tänasest võimalik moemaja ametlikul veebilehel endale soetada ja selga proovida. Valitud komplekt „pannakse ostjale selga” digitaalselt ostja poolt valitud fotole ning seejärel saadetakse postitamiseks valmis pilt e-kirjaga tellijale tagasi.
Uuri lisa: dianaarno.com.
Kollektsioon “FALL BOUQUET” on kui sügisene lillekimp, mis toob kokku nii igapäevase luksuse kui ka pidupäeva glamuuri. See on kollektsioon, mis rõõmustab oma kaasaegse klassika, pehme joone ja praktilise elegantsiga. Talumehe naiselik, detailiderohke ja ajatu käekiri on seekord tõlgitud eriti kantavasse vormi. Rõhutades mugavust, selgust ja ilu, mis mõjub loomulikult ja pingevabalt.
Tiina Talumees ise ütles, et “FALL BOUQUET” on tema tänavune tänuavaldus lihtsusele, harmooniale ja igapäevase ilu märkamisele. “Ma soovisin luua midagi, mis toob meid tagasi riietumise algtõdede juurde. Rõivas, mida naine saab kanda alati, igal ajal ja tunda end enesekindlalt.” Lisaks rõivakollektsioonile tõi Tiina koostöös Goldtime’iga lavale ka tuliuue sügisese ehtekollektsiooni. „Läbi kahe aasta kestnud koostöös Tiinaga on sündinud kollektsiooni uus peatükk – ehe, mis ühendab tema peene loomingulisuse ja Goldtime’i ajatuse. See on pühendus ilusatele hetkedele ja unistustele, mis kumavad sooja kuldpruuni valgusena. Oleme nii tänulikud Tiinale usalduse ja inspiratsiooni eest,“ sõnas Goldtime’i ostujuht Aveli Kippari.
Kollektsiooni esmaesitlus toimus restoranis Moon, mille intiimne ja pehme atmosfäär andis kogu õhtule erilise, sooja raamistiku ja lõi uusi ilusaid hetki sõprade seltsis. Õhtu kulminatsiooniks sai Rita Ray sametiselt hingestatud esinemine souli ja jazzi helivõngetes.
Vaata fotosid toimunud sündmusest galeriis!
Üritusel osalevad kodumaised disainerid Hannes Rüütel, Karin Rask ja Johanna Eenma, kes esitlevad oma uusimat loomingut fookusega pidulikele rõivakomplektidele ja ehetele. Lisaks kohtumisele disaineritega on see suurepärane võimalus avastada midagi erilist nii endale kui ka kingikotti.
Lisainformatsioon sündmuse kohta Facebookist.