Foto: filippa-k.com

Üldsegi mitte keeruline Filippa K kampaania

Rootsi moemärk Filippa K on otsustanud sügistalvise kollektsiooni kampaania rajada ühele lihtsale mõttele. Ja seda sõna otseses mõttes, sest kampaania kannab nime #NotThatComplicated.

#NotThatComplicated sõnumi taga on lihtne (ja vägagi skandinaavialik) tõsiasi, et tegelikult ei ole ühe asjaliku garderoobi kokkupanemiseks vaja rohkem kui seitset eset. Ja mis need seitse eset on? Filippa K arvates on nendeks must pluus, valge pluus, klassikalise lõikega viigipüksid, mantel, valge T-särk, soe kudum ja loomulikult must kleit.

Täpselt need basic-esemed teevadki ilma Filippa K tänavuses sügistalvises kollektsioonis, mille on omavahel harmoneeruma pannud Rootsi tuntud stilist Columbine Smille. Ja väidetavalt saab nende seitsme esemega garanteerida endale eriilmelise rõivakomplekti lausa 18 päevaks! Kiika aga galeriisse ning lase end inspireerida.

Ahjaa, kõiki Filippa K fänne, kes seni moemärki ainult Skandinaavia maades jahtimas on käinud, rõõmustab kindlasti uudis, et nüüdsest saab brändi ametlikust veebipoest tellida kaupa ka Eestisse. Uuri lisa filippa-k.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid