Üldsegi mitte keeruline Filippa K kampaania

Üldsegi mitte keeruline Filippa K kampaania

Foto: filippa-k.com

Rootsi moemärk Filippa K on otsustanud sügistalvise kollektsiooni kampaania rajada ühele lihtsale mõttele. Ja seda sõna otseses mõttes, sest kampaania kannab nime #NotThatComplicated.

#NotThatComplicated sõnumi taga on lihtne (ja vägagi skandinaavialik) tõsiasi, et tegelikult ei ole ühe asjaliku garderoobi kokkupanemiseks vaja rohkem kui seitset eset. Ja mis need seitse eset on? Filippa K arvates on nendeks must pluus, valge pluus, klassikalise lõikega viigipüksid, mantel, valge T-särk, soe kudum ja loomulikult must kleit.

Täpselt need basic-esemed teevadki ilma Filippa K tänavuses sügistalvises kollektsioonis, mille on omavahel harmoneeruma pannud Rootsi tuntud stilist Columbine Smille. Ja väidetavalt saab nende seitsme esemega garanteerida endale eriilmelise rõivakomplekti lausa 18 päevaks! Kiika aga galeriisse ning lase end inspireerida.

Ahjaa, kõiki Filippa K fänne, kes seni moemärki ainult Skandinaavia maades jahtimas on käinud, rõõmustab kindlasti uudis, et nüüdsest saab brändi ametlikust veebipoest tellida kaupa ka Eestisse. Uuri lisa filippa-k.com.

Galerii

Sarnased artiklid

Kommentaarid