Acne Studios ületas end taas!

Foto: acnestudios.com

Eelmisel nädalal avalikustas Rootsi moemärk Acne Studios sügistalvise kampaania fotod. Me teame, et oleme tuleva hooaja kampaaniatest juba kirjutanud ja üksteise järel neid ka meeldivalt kiitnud. Kuid see kampaania – ja selle sõnum – väärib kohe kindlasti suuremat tähelepanu.

Nimelt ei valinud Acne Studios seekordseteks kampaaniakangelasteks tavalisi modelle ega isegi supermodelle, vaid hoopis ühe Atlantast pärit mustanahalise geipaari ja nende väikesed võsukesed. Kordale Lewis ja Kaleb Anthony on sotsiaalmeedias juba tegelikult suhteliselt tuntud ning nende igapäevaelu – eriti seda, mis puudutab nelja lapse kasvatamist – jälgib Instagramis sadu tuhandeid inimesi.

Idee tuua hooaja kampaania keskmesse perekond oli Acne Studiose loomingulisel juhil Jonny Johanssonil juba mõnda aega. Ning kuna Acne Studios mõistab väga hästi, kuidas on peremudelid tänapäeva maailmas muutunud, valitigi fotodele just nimelt Kordale Lewise ja Kaleb Anthony perekond. „Me tahame tuua inimesteni sõnumi, et iga perekond on erinev, kuid kõik tänapäeva pered püsivad tänu tugevale vastastikusele armastusele ning kõik vanemad tahavad oma lastele ainult parimat,” ütles Johansson. „Täna ei ole enam sellist asja nagu „normaalne perekond” – kõik pered on normaalsed.” Sellele seisukohale kirjutame kahe käega alla!

Sarnased artiklid

Kommentaarid