#NotThatComplicated sõnumi taga on lihtne (ja vägagi skandinaavialik) tõsiasi, et tegelikult ei ole ühe asjaliku garderoobi kokkupanemiseks vaja rohkem kui seitset eset. Ja mis need seitse eset on? Filippa K arvates on nendeks must pluus, valge pluus, klassikalise lõikega viigipüksid, mantel, valge T-särk, soe kudum ja loomulikult must kleit.
Täpselt need basic-esemed teevadki ilma Filippa K tänavuses sügistalvises kollektsioonis, mille on omavahel harmoneeruma pannud Rootsi tuntud stilist Columbine Smille. Ja väidetavalt saab nende seitsme esemega garanteerida endale eriilmelise rõivakomplekti lausa 18 päevaks! Kiika aga galeriisse ning lase end inspireerida.
Ahjaa, kõiki Filippa K fänne, kes seni moemärki ainult Skandinaavia maades jahtimas on käinud, rõõmustab kindlasti uudis, et nüüdsest saab brändi ametlikust veebipoest tellida kaupa ka Eestisse. Uuri lisa filippa-k.com.
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.