Foto: Ivo Nikkolo

TUTVU Ivo Nikkolo uue kollektsiooni ja disainimeeskonnaga

Baltika ainubränd Ivo Nikkolo on läbimas uuenduskuuri ning valmis tutvustama niinimetatud “üleminekukollektsiooni” vanalt brändilt uuele. Lisaks stiilile on saanud täiendust ka brändi disainitiim.

Värske disainimeeskond iseloomustab kõnealust kollektsiooni kahe sõnaga – naiselik ja mitmekülgne. „Ivo Nikkolo kevadsuvised riided ja aksessuaarid on pandeemia ootamatusteks valmis ning seetõttu on need kergelt kombineeritavad teiste riietega ja vastavalt olukorrale,“ ütlesid disainerid. Lihtsuses peitub võlu ja seda kindlasti ka kevadsuvise kollektsiooni puhul. „Nagu öeldud, siis on brändi rõivad lihtsasti kantavad ja pakuvad kahtlemata avastamisrõõmu nii pikaaegsetele kui ka tulevastele uue Ivo Nikkolo austajatele,“ lisas disainimeeskond kokkuvõtlikult.

Üleminekuhooajal leiab Ivo Nikkolo uue kollektsiooni erandkorras Montoni poepindadelt ja uuenenud e-poest ivonikkolo.com. 

Kes aga kuuluvad täna Ivo Nikkolo disainitiimi?

Margot Vaaderpass, kes on ka varasemalt töötanud Ivo Nikkolo disainerina, asus oktoobris ametisse brändi peadisaineri ja käekirja juhina. Margot on lõpetanud Londonis Kuningliku Kunstikolledži ja võitnud mitmeid erialaseid auhindu – nende hulgas ka hiljutine Red Dot: Product Design tunnustus – ning praktiseerinud jätkusuutlikku rõivadisaini Christopher Raeburni juures.

Disainer ja meeskonna juht Triin Kaiv on rõivadisaini valdkonnas töötanud juba üle 10 aasta. Seda nii Rootsi moebrändi Tiger of Sweden naisterõivaste disainerina kui viimased 6 aastat Baltikas erinevate brändide juures –  nii Montoni naiste- kui meesterõivaste tiimis kui tänaseks Ivo Nikkolo koosseisus.

Disainer Anna Aksjonova on Baltika erinevate brändidega töötanud juba 11 aastat. Enne Ivo Nikkolot on Anna kuulunud veel Montoni ja Mosaici naisterõivaste disainitiimi.

Nooremdisainer Timothee Gleize on pärit Prantsusmaalt ning on Ivo Nikkolo tiimi kõige värskem liige. Prantslane on kogenud 3D-disainer ning lõpetanud samuti Londoni Kuningliku Kunstikolledži naisterõivaste disaini erialal. Varem on ta praktiseerinud New Yorkis moemaailma tipptegijate Proenza Schouleri ning Alexander Wangi juures.

Soovime uuele disainimeeskonnale edu ning jääme huviga ootama, millega nad meie moemaastiku üllatavad! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid