Foto: Ivo Nikkolo

TUTVU Ivo Nikkolo uue kollektsiooni ja disainimeeskonnaga

Baltika ainubränd Ivo Nikkolo on läbimas uuenduskuuri ning valmis tutvustama niinimetatud “üleminekukollektsiooni” vanalt brändilt uuele. Lisaks stiilile on saanud täiendust ka brändi disainitiim.

Värske disainimeeskond iseloomustab kõnealust kollektsiooni kahe sõnaga – naiselik ja mitmekülgne. „Ivo Nikkolo kevadsuvised riided ja aksessuaarid on pandeemia ootamatusteks valmis ning seetõttu on need kergelt kombineeritavad teiste riietega ja vastavalt olukorrale,“ ütlesid disainerid. Lihtsuses peitub võlu ja seda kindlasti ka kevadsuvise kollektsiooni puhul. „Nagu öeldud, siis on brändi rõivad lihtsasti kantavad ja pakuvad kahtlemata avastamisrõõmu nii pikaaegsetele kui ka tulevastele uue Ivo Nikkolo austajatele,“ lisas disainimeeskond kokkuvõtlikult.

Üleminekuhooajal leiab Ivo Nikkolo uue kollektsiooni erandkorras Montoni poepindadelt ja uuenenud e-poest ivonikkolo.com. 

Kes aga kuuluvad täna Ivo Nikkolo disainitiimi?

Margot Vaaderpass, kes on ka varasemalt töötanud Ivo Nikkolo disainerina, asus oktoobris ametisse brändi peadisaineri ja käekirja juhina. Margot on lõpetanud Londonis Kuningliku Kunstikolledži ja võitnud mitmeid erialaseid auhindu – nende hulgas ka hiljutine Red Dot: Product Design tunnustus – ning praktiseerinud jätkusuutlikku rõivadisaini Christopher Raeburni juures.

Disainer ja meeskonna juht Triin Kaiv on rõivadisaini valdkonnas töötanud juba üle 10 aasta. Seda nii Rootsi moebrändi Tiger of Sweden naisterõivaste disainerina kui viimased 6 aastat Baltikas erinevate brändide juures –  nii Montoni naiste- kui meesterõivaste tiimis kui tänaseks Ivo Nikkolo koosseisus.

Disainer Anna Aksjonova on Baltika erinevate brändidega töötanud juba 11 aastat. Enne Ivo Nikkolot on Anna kuulunud veel Montoni ja Mosaici naisterõivaste disainitiimi.

Nooremdisainer Timothee Gleize on pärit Prantsusmaalt ning on Ivo Nikkolo tiimi kõige värskem liige. Prantslane on kogenud 3D-disainer ning lõpetanud samuti Londoni Kuningliku Kunstikolledži naisterõivaste disaini erialal. Varem on ta praktiseerinud New Yorkis moemaailma tipptegijate Proenza Schouleri ning Alexander Wangi juures.

Soovime uuele disainimeeskonnale edu ning jääme huviga ootama, millega nad meie moemaastiku üllatavad! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: By Malene Birgeri pre-spring 2026 kollektsioon.

Soeren Le Schmidt lahkub ootamatult By Malene Birgerist

Tänavu aasta alguses Kopenhaageni moebrändi By Malene Birger uueks peadisaineriks nimetatud Taani moelooja Soeren Le Schmidt on otsustanud ametist lahkuda.

Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“

Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid