Foto: The Ordinary

The ORDINARY on jõudnud Eestisse! Millest alustame?

Ilupoodide kett Douglas vahendas sel nädal paljude ilumaanide jaoks suurepäraseid uudiseid. Nimelt on kultusilumärk (ning Portailigi suur lemmik) The Ordinary jõudnud lõpuks ometi Eestisse.

The Ordinary edu saladus peitub tegelikult väga lihtsates asjades. Või pigem selles, et The Ordinary just nimelt ei peida mitte midagi. Ilumärk on algusest peale otsustanud olla oma tarbijatega aus, reastanud kodulehel üles kõik, mida brändi ilutooted sisaldavad, ning selgitanud, et isegi nii efektiivsete koostisosadega tooted ei pea üldse palju maksma (enamus brändi tooteid maksab alla 10 euro). Nii jõudiski sotsiaalmeediaajastul ilubränd (osaliselt ka tänu oma lihtsakoelistele tootepakenditele) paljude inimeste iluriiulitele ja edasine on juba ajalugu. 

Nüüd, peale pikka ootamist, on The Ordinary tooted lõpuks saadaval ka Eestis. Kuna aga tooted ei ole esmavaatlusel üldsegi nii… arusaadavad, siis mõtlesime, et võtame kätte ja anname mõned soovitused selle kohta, millest võiks The Ordinary avastusretke alustada. 

The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5

Igapäevast niisutust pakkuv seerumilaadse koostisega toode. Selles sisalduv hüaluroonhape pakub näonahale sügavat niisutust samal ajal, kui B5-vitamiin niisutab naha pindmiseid kihte. 

The Ordinary 100% Organic Cold-Pressed Rose Hip Seed Oil

See on ilumärgi üks populaarsemaid tooteid. 100% looduslik külmpressitud kibuvitsaseemneõli sobib kõikidele nahatüüpidele ning on suurepärane vahend vananemisilmingutega võitlemiseks. 

The Ordinary Retinol 1% in Squalane

Selles tootes sisalduvad retinoidid kiirendavad naharakkude pooldumist ja uuenemist, mis omakorda parandab kollageeni tootmist, vähendab hüperpigmentatsiooni nähtavust, aitab vältida pooride ummistumist ning võitleb vabade radikaalide kahjustuste vastu. Toote kasutamise peamine miinus on aga suurenenud tundlikkus UV-kiirgusele, mis tähendab, et toote kasutamise järel tuleb kindlasti kasutada ka päikesekaitsekreemi. 

The Ordinary AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution

Tegemist on AHA- ja BHA-happeid sisaldava koorijaga, mis on küllaltki tugevatoimeline ning seetõttu ei soovitata seda kasutada rohkem kui paar korda nädalas. Mida see hapete kooslus aga teeb? Vähendab nähtavalt pigmendilaigukesi ning seeläbi ühtlustab kogu näonahka.

The Ordinary High-Spreadability Fluid Primer

See kerge seerumilaadse koostisega meigialuskreem on üks parimaid primer’eid, mida seni kasutanud oleme. Seda on lihtne hajutada, sellele „nakkub” jumestuskreem ideaalselt ning seda kandes on tõesti näonahale justkui filter peale pandud. Ainuke, mille kallal võiks ehk natuke norida, on toote väga spetsiifiline lõhn.  

Vaata allolevast galeriist, kuidas loetletud tooted välja näevad! 

The Ordinary on saadaval T1 kaubanduskeskuses asuvas Douglase kaupluses, samuti veebipoes douglas.lv/ee. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid