Contrasts are striking, of course. Loli-Bahia’s unabashed nonchalance juxtaposes with the hallowed nature of the space. A duality that perfectly reflects the dialogue between the eternal codes of CHANEL and the innovative approach of this collection that combines comfort and style with technical excellence.
The COCO NEIGE 2024/25 collection fuses the technicity of winter sportswear with a casual aesthetic inspired by the 1970s. On the staircase with its faceted mirrors – the epicentre of the CHANEL universe – Loli-Bahia wears a classic silhouette: a down jacket in technical fabric embellished with braid, a fine-knit sweater and a pair of white jeans fastened with a jewelled button. Trompe-l’œil technical fabrics evoke sophisticated textures, like this suede-effect ensemble in jersey – an original CHANEL material, by the way – as a bra, skin-tight leggings and little zip-up jacket. A black corduroy jumpsuit is chic and functional with head-to-toe allure.
Against the backdrop of the iconic apartment, Loli-Bahia’s natural insouciance highlights the audacity behind the spirit of the COCO NEIGE collection. Lounging on the floor, legs raised, she sports a cashmere and silk ensemble punctuated with camellias like little stylised clouds, and tangy-hued double Cs adding a mischievous edge to the collection. Seated on a beige wing chair, she gazes at the camera dressed in a navy blue technical jacquard ski jacket and trousers. The palette of signature beige tones, harmonising with the apartment’s fawn suede sofa, features as a velvet-effect coated canvas outfit that is both technical and elegant.
See the full campaign in gallery!
Demna nimetati Gucci loovjuhiks selle aasta alguses ja sellest hetkest alates on kogu moemaailma pilgud olnud endisel Balenciaga disaineril. Nüüd saab heita esimese pilgu sellele, milline saab olema Demna Gucci versioon.
Värskelt avaldatud kollektsioon ja sellega ühes kampaania kannab nime “La Famiglia” ning on pressiteate sõnul “uuring Gucci’likkusest” ehk annab aimu brändist kui mõtteviisist ja omaette keelest. Kaadris näeb selliseid Gucci karakteried nagu Miss Aperitivo, L’Influencer, La Bomba ja Primadonna.
Inspiratsiooni ammutas Demna 1960ndatest – kollektsioonist leiab dekadentlikud karusnahkkmantlid, sädelevad õhtukleidid ja nahast komplektid, taaselustades ning ümber mõtestades Gucci pärandit. Samuti leiab kollektsioonist värsked versioonid ikoonilistest Bamboo 1947 käekottidest ja brändi legendaarsetest loafers’itest ning loomulikult teeb tagasituleku GG-monogramm.
View this post on Instagram
Tundub, et Demnale omase sürrealistliku käekirja kaudu on sündimas segu traditsioonist ja mängulisusest, luksusest ja eksperimendist, elegantsist ja sensuaalsusest. Kampaania ise on justkui eelroog, pakkudes esimest maitset disaineri visioonist enne suurt debüüti, mis on planeeritud 2026. aasta veebruarikuusse.
View this post on Instagram
Tutvu kogu kampaania ligi 40 komplektiga Gucci Instagramis!
NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.
Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.