Nimelt on saabunud Eestisse hinnatud Korea bränd Huxley, mis väidetavalt ei ole järjekordne „tavaline” ilubränd ja mida kuuldavasti armastavad üle kõige korealannadest stjuardessid. Millest selline seos? Kohe selgitame.
Nimelt ammutab Huxley ilusaladusi nomaadidest berberi naistelt, kes on Sahara kõrbe aladel elanud tuhandeid aastaid. Toodetes kasutatakse põhikoostisainetena kaktuseekstrakti ning viigikaktust. Tulemuseks on ülim niisutatus ja naha kaitse isegi keerulistes tingimustes. Seega läkski kuidagi nii, et bränd hakkas eriliselt meeldima just nimelt stjuardessidele, kes veedavad suure osa oma ajast kuiva õhu käes. Kahtlustame, et seetõttu sobivad Huxley tooted ka meie põhjamaisesse kliimasse vägagi hästi.
Tootevalikust jäid meile eriliselt silma Huxley Oil Essence: Essence-like, Oil-like seerum, milles on kombineeritud hoolitseva kreemi ja õli parimad omadused. Antioksüdantidega seerum sisaldab viigikaktuse seemnete õli, matepuu lehtede ekstrakti, akaimarjade ekstrakti ja kinoaekstrakti, mis niisutavad ja kaitsevad nahka. Samuti tundub põnev Huxley Sleep Mask: Good Night nahka toitev öömask, mis niisutab ja rahustab nahka sellal, kui magad.
Huxley tooted on juba saadaval Tallinna Kaubamajas ja e-poes www.ebeauty.ee.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.