Foto: Baubauwall

Tanel Veenre muinasjutuline maailm nüüd ka tapeetidel

Ei ole saladus, et Tanel Veenre tiivuliste merihobude, kiilide ja põrnikatega ehteid armastavad Eesti disaini austajad palavalt. Needsamad muinasjutulised tegelased lendlevad nüüd ka tapeetidel – koostöös Eesti tapeeditootja Baubauwalliga sündis uus autorikollektsioon, millest leiab lausa 29 omanäolist disaini.

“Minu jaoks ei ole ükski toode midagi eraldiseisvat, vaid osa suuremast loost ja pildist,” räägib Tanel. “Nõnda on kulgenud minu liikumine ehtest moodi ning edasi nõude ja tapeetide manu väga loomulikult. Kõik see on üks muinasjutuline tervik. Kuid tapeedimaailmal on oma eripärad ja piirid. Võrreldes minu moeloominguga on tapeediseeria kainem ja struktureeritum, värvid enam sordiini all. Kui kaftanil võivad hobud kepsutada neoontoonides, siis interjööris tunduks see liig. Tuba on enamasti taustsüsteemiks, et muu elukeskkondlik disain saaks särada. Samas püüdsin säilitada oma lugu. Nõnda tantsisklevad nüüd merihobud ja kiilid oma geomeetrilisi tantse tapeetidel.” Nii leiabki kollektsioonist Taneli loomingule omaseid särtsakaid toone kui ka rahulikke pastelseid, sobituma hõlpsamalt interjööri muude detailidega.

„Algusest peale oleme soovinud luua erilisi tapeedidisaine, tutvustada Eesti disaini ja disainerite loomingut läbi nii huvitava väljundi kui seda on tapeet. Koostöö Tanel Veenrega on väga põnev ja seda mõlemale brändile. Panna merihobu tantsima 4-meetrisel seinal sama graatsiliselt kui pisikesel kõrvarõngal – uskuge või mitte, see ei ole üldse lihtne!“ kommenteeris Baubauwalli loovjuht Anna-Kai Tõrs.

Värvigammades on Tanel Veenrele omaseid särtsakaid toone kui ka rahulikke pastelseid, sobituma hõlpsamalt interjööri muude detailidega. 

Vaata Tanel Veenre ja Baubauwalli uut tapeedikollektsiooni siit!

Baubauwall on Eestis tapeetide tootmise ja disainimise taastanud ettevõtmine.  Läbi nutika IT-lahenduse saab klient valida täpselt soovitud seina mõõtu lõigatud tapeete, mis trükitakse keskkonnasõbralikule fliistapeedi materjalile. Tootmisjäägid on minimaalsed ning trükiks kasutatakse sertifitseerituid mittemürgiseid värve. Tapeedid trükitakse Tallinnas ning uue tapeedi saab tellija kätte vaid nädalaga. Baubauwall on Eesti Disainiauhinnad 2022 Parima teenusedisaini finalist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: H&M Home

Ohoo! Pantone ja H&M Home?

Tänavune kevad tuleb… ütlemata erksavärviline. Vähemalt nii on otsustanud väed ühendanud Pantone ja H&M Home. Kollektsioon keskendub toidu serveerimisele ja hoiustamisele – alates tassidest ja kaussidest kuni lauamattideni välja, rääkimata lõhnavatest, värviküllastest küünaldest.

H&M Home’i ja Pantone ühiskollektsioon toob meieni kaks värvipaletti – “Zesty & Fresh” ja “Sweet & Juicy” – ning pakub erksaid ja maitsekaid toonivalikuid. Niiöelda “elavas ja värskes” paletis ootab ees meeldiv roheline, värske laim ja ere kollane. Rohekad toonid teevad kummarduse loodusele, tuues tasakaalu, rõõmu ja rahu. “Roheline on ideaalne värv meeleolu tõstmiseks ja rahu soodustamiseks, suurepärane lisand koduinterjöörile,” sõnas disainimeeskond. 

“Magusa ja mahlase” kollektsiooni loovad aga vürtsikad punased ja erksad oranžid toonid. Oranž on silmapaistev, julge ja kirglik värv ning loomulikult on sellega tihedalt seotud ka punane, mis on nii armastuse kui ka viha sümbol. Punane on ka parajalt intensiivne värv, mille puhul piisab vähesest. Seega, tarvitage vastutustundlikult.

Kui rääkida esemetest, siis kollektsiooni kuuluvad nii väikesed kui ka suured ruudukujulised taldrikud, mida saab omavahel kombineerida. Serveerimiskausside puhul on saadaval kaks suurust, keskmised oranži ja kollase ning suured punase või helekollasena – olles ideaalsed krõmpsuvateks kevadsalatiteks. Dekoratiivsed, kuju poolest silmapaistvad esemed, hõlmavad jalaga kaussi punases või rohelises toonis, milles eksponeerida puu- või köögivilju, ning klassikalist vaasi, saadaval oranži või helekollasena. Kollektsioonist ei puudu ka erksates toonides tsitruselised lõhnaküünlad.

Tutvuge kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

H&M Home’i ja Pantone uus kollektsioon jõuab valitud poodidesse ning veebipoodi hm.com alates 25. aprillist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Diptyque

Kohvi, küpsised ja Diptyque

Prantsuse parfüümimärk Diptyque, mis on ainuisikuliselt vastutanud lõhnaküünalde muutmise eest staatuse sümboliks, on avalikustanud koostöö Pariisi kohviku Café Verlet’iga. Café Verlet on ikooniline Pariisi kohvik, mis on tegutsenud aastast 1880.

Aromaatse koostöö tulemusena on valminud neli limiteeritud lõhnaküünalt, mis kõik on inspireeritud kohviku menüüst. Esimene küünal on kohvilõhnaline – rikas, pähkline ja veidi puuviljane, vihjates äratavale hommikukohvile. Teised küünlad on Biscuit ja Chantilly, mis on vastavalt inspireeritud Verlet’i küpsetistest ja vahukoorest ning on mõnusalt „võised“. Neljas küünal, Fruits Confits, on kui magus maiuspala, milles on tunda suhkrustatud ploomi ja apelsini noote.

Kollektsiooni teeb eriliseks seegi, et toodete pakendid on disainitud moemaailma lemmikillustraatori Clym Everndeni poolt, kes on varem töötanud selliste nimedega nagu Hermès, Louis Vuitton ja Rolls Royce.

Diptyque’i koostöökollektsioon Café Verlet’iga on saadaval parfüümibrändi veebipoes diptyqueparis.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid