Alustame Sensai Bronzing Gel’ist. Tegemist on Sensaile omaselt värskendava tekstuuriga innovatiivse tooniva geeliga, mille koostises on üle 70% vett – ehk tegemist on tootega, mis tagab ülima niisutuse. Hõlpsasti nahale kantav geel niisutab nahka sügavuti kogu päeva vältel muutes selle siidiselt siledaks ning andes jumele kaunilt päevitunud varjundi. Muide, geel silub kenasti ka päikesest ohustatud nahka ja väldib selle kuivamist.
Sensai Silky Bronze Natural Veil kompaktpuuder on seevastu vananemisvastane ja päikesekaitsega puuder, mis sobib kenasti pigmendilaikude ja tuhmi naha katmiseks, kuna muudab nahatooni kaunilt ühtlaseks. Eraldi kasutades muudab kompaktpuuder jume siledaks ja loomulikuks. Kui aga kasutada toodet koos veega, on tulemuseks värske ja matt nahatoon.
Mõlemad tooted on juba kaubanduses ka saadaval, seega, kes soovib suvel pronksjalt särada, teab, millise iluriiuli juurde suund võtta!
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.