Meenutagem aga, miks Chanel N°1 sari eriline on. Eelkõige seetõttu, et tegemist on Chaneli esimese tervikliku ilukollektsiooniga, mis sisaldab nii nahahooldus-, meigi- kui ka lõhnatooteid. Samuti on tegemist Chaneli esimese jätkusuutlikkusele rõhuva ilukollektsiooniga, mis lisaks sellele, et kõik sarja tooted on vähemalt 94–97% looduslikud, on ka loodud tekitama positiivseid emotsioone. Mitte et Chanel seda niigi ei teeks, kuid väidetavalt midagi tujutõstvat selles punases kameelias ikkagi on – seda kinnitasid ka neoroloogid. Samuti on tegemist koostisosaga, millel on tugev vananemisvastane mõju ning just nooruslikkuse säilitamiseks uued nahahooldustooted ennekõike mõeldud ongi.
Just seda viimast teeb üks uutest tulijatest – Chanel N°1 REVITALIZING ESSENCE LOTION losjoon, mis on muutub nahaga kokku puutudes jahutavaks geeliks. Kiiresti imenduv losjoon on ideaalne just suviseks perioodiks, sest selle niisutav ja nahka ühtlustav mõju kestab kogu päeva.
Teine uus toode, REVITALIZING BODY SERUM-IN-MIST on Chanel N°1 sarja näosprei edasiarendus, mis nüüd mõeldud niisutama ja kaitsma sinu keha. Kameeliaveega rikastatud kehasprei värskendab nahka ja ennetab samal ajal enneaegset vananemist. Suveajaks ideaalne, kas pole?
Mõlemad Chanel N°1 sarja uustulijad on juba saadaval Chaneli veebipoes aadressil chanel.com, 1. juulist leiab mõlema toote ka Chaneli Tallinna müügipunktides.
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.