Stockmanni uuenenud e-poest leiab üle 20 000 naiste-, meeste- ja lastemoekauba ning sisustustoote. Premium-brändidest on teiste hulgas esindatud – Portaili lugejatele kindlasti tuttavad – By Malene Birger, Samsøe Samsøe, Calvin Klein, Michael Kors, Coach ja Furla. Lisaks on valikus kaubamärke, mis saadaval vaid e-poes. Näiteks Taani bränd Gestuz, kelle kollektsioone iseloomustavad mängulised naiselikud lõiked ning praktilised jooned. Teine esiletõstmist väärt märk on Flattered, kelle üdini kvaliteetsed minimalistlikud kingad ei tohiks kedagi külmaks jätta.
Kodusisustuse valikus on eksklusiivselt Stockmanni e-poes esindatud tõelised disainiklassikud nagu Artek, Kartell ja alati sisustustrendidega kaasaskäivad HAY, Menu ning Ferm Living.
Olgu lisatud, et lisaks suurenenud brändivalikule pakub stockmann.ee uusi kohaletoimetamise ja maksevõimalusi ning kõik üle 70 € tavahinnaga ostud toimetatakse kohale tasuta, samuti saab need tooted, mis mingil põhjusel sulle ei sobi, tasuta tagastada.

Ning lõpetuseks – suve hakul lansseeriti Eesti Stockmannis ka rahvusvaheline lojaalsusprogramm MyStockmann, millega liitudes saab kasutada mobiilirakenduses digitaalset kliendikaarti, erinevaid soodustusi ja koguda lojaalsuspunkte. Ligipääs uude e-poodi on MyStockmann äpis vaid ühe kliki kaugusel.
Muide, uue e-poe loomisel on Stockmann muuhulgas arvesse võtnud klientide soove ja soovitusi. Pidevalt uuenev ja täienev stockmann.ee ootab ka Portaili lugejate tagasisidet, et muuta oma e-poodi veelgi paremaks.
Meeldivat šoppamist!
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!