Ei ole piisavalt ruumi, et loetleda üles kõiki valdkondi, milles Calvin Kleini moemärk täna tegev (ja tugev) on – rõivad, jalanõud, aksessuaarid, parfüümid… Kõik sai alguse ikoonilisest teksapaarist ja tänaseks on Calvin Kleini moeimpeerium üks maailma juhtivaid elustiilikaubamärke. Selle 1968. aastal New Yorgis asutatud brändi minimalistlik ja sensuaalne esteetika on algusest peale pannud rõhku nii tootekujundusele kui kommunikatsioonile, luues lõuendi, mis pakub piiramatut eneseväljendusvõimalust. Calvin Kleini fännid kindlasti teavad kuulsat repliiki: „Do you want to know what comes between me and my Calvins? Nothing.” See skandaalne reklaamikampaania kauni noore Brooke Shieldsiga tõi brändile fenomenaalse edu ja nähtavuse. Sealt edasi reklaamid verinoore Kate Mossiga, millega muudeti meeste pesu ja mehelike rõivaste kandmine uueks kuumaks trendiks naiste seas. Paarkümmend aastat edasi ning tänavune tuliuus „This is Love” kollektsioon räägib aga loo LGBTQIA+ kogukonna ebatraditsioonilisest, tingimusteta, tõelisest perekonnast läbi Calvin Kleini objektiivi.
Nagu viimaste aastate maailm, on ka Calvin Klein olnud muutuste tuules ning brändi uus kevad/suvi 2022 käekellade ja ehete kollektsioon lansseeritakse hoopiski ühe suurima kellakontserni, Movado Groupi alt. See täiesti uus kollektsioon loodi tänapäevast klienti silmas pidades, aga jätkates sealjuures ajatu minimalistliku disainiga. Senised Calvin Klein käekellade-ehete austajad muretsema ei pea – ka uus kollektsioon tõstab esile Calvin Kleini maailmas tunnustatud esteetika ning tugineb kaubamärgi sensuaalsele ja teravale DNA-le: skulptuursed vormid, kahetoonilised metallid, elegantne minimalism, moodne nahk, seksikas stiil ja isikupära.
Kõlab imeliselt? Meie meelest küll. Seda enam, et kõik see on värskelt saadavalt Goldtime’i suuremates kauplustes üle Eesti – rõõmustamas Eesti naisi ja mehi. Samuti on Calvin Kleini uus käekella- ja ehtekollektsioon saadaval Goldtime’i veebipoes aadressil goldtime.ee.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.