Nimelt on nii Solaris kui Fotografiska teinud oma majas tiiru ning valinud välja mõtestatud tooted, mis sobivad ideaalselt jõulukingituseks, ning millega käib kaasas oma lugu, mis teeb selle kingituse saaja jaoks palju laiemaks ja tähenduslikumaks. Nii leiab Solarisest selliseid kingituseks sobivaid esemeid nagu Ucon Acrobaticsi veepudelitest valmistatud seljakott või TRIWA ookeaniplastikust valmistatud käekell või moemärgi The Korsars “Hero” T-särk, mille müügitulust 10% läheb haigetele lastele vajaliku ravi ja tugiteenuste võimaldamiseks. Fotografiska vastab samaga oma taaskasutatud terasest valmistatud termosega või biolaguneva mobiiliümbrisega, kliimapositiivse märkmiku või uuskasutatud karahviniga. Neid kingitusi on veel, tuleb ainult silmad lahti teha.
Avasta ka galeriist, milliste toodetega muudavad Solaris ja Fotografiska jõulud täpselt õiget tooni roheliseks!
Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.
Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.
Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.
Muide, ka äsjalõppenud Kopenhaageni moenädalal jäi silma erakordselt palju komplekte, kus domineerisid punased ning roosad toonid. Samuti sai näha omajagu maitsekaid roosakaspunaseid aksessuaare, mis oma efektsusega mõjusid tõesti kui kirsike tordil.
Kuidas aga kanda armutoonid välja nii, et komplekt saaks romantiline, aga mitte üle pakutud? Galeriist leiad hulganisti ideid!