„Me väärtustame head disaini ja kvaliteeti kõiges, millega me end ümbritseme. Softrendi valikusse lisandunud tooted peegeldavad soovi elada mõtestatult ning jätkusuutlikult. Meie tootevalik lähtub mõtteviisist, et vähem on rohkem ning pikas perspektiivis ka jätkusuutlikum,“ ütleb Softrendi ostujuht Katariina Kalda. „Me usume, et hea disain on kõige olulisem just argistel hetkedel – ärkamine mugavas voodis, lemmiktass hommikukohvi jaoks, õiged kirjatarbed oma tööpäeva lihtsustamiseks, lähedastega veedetud hetked söögilaua ääres, mõnusad puhkehetked diivanil koos inspireeriva raamatuga. Seetõttu leiab meie salongist ka palju elustiilitooteid, mis aitavad igapäevaelu meeldivamaks muuta.“

Kes ei ole eelmainitud brändidega tuttav, siis Taanist pärit Paper Collective toob kokku disainerid, kunstnikud ja illustraatorid, et luua inspireerivaid ja ikoonilisi graafilisi postreid. Kartotek Copenhagen on Taani kirjatarvete ja disainitarvikute kaubamärk, mida iseloomustab Skandinaavia lihtsus ja modernne graafiline joon, mis on kombineeritud kvaliteetsete materjalide ja oskuslike tööviisidega. Sahara kõrbest inspiratsiooni ammutav Korea nahahooldusbränd Huxley pakub aga lahendust tänapäevastele nahahädadele, mida mõjutab pingeline ja stressirohke linnaelu.
Olgu ka lisatud, et uued tooted jõuavad Softrendi e-poodi ja Softrendi Rocca salongi (Rocca Ärimaja, Paldiski mnt 96) oktoobrikuu teises pooles.
Jõulukollektsioonis on esindatud nii bistroostiilis punaste detailidega lauanõud, küünlad ja laternad, samuti karvased padjakatted ja jõulusokid, ning loomulikult kuuseehteid punastes, valgetes ja pruunides toonides – kõik, et kodu saaks pühadeks pehmelt särava ja materjalidest rikkaliku ilme.

Kollektsioon jõuab müügile juba käesoleval nädalal, 23. oktoobril H&M Home’i kauplustes ja veebispoes aadressil hm.com.
Uudista kollektsiooni galeriis!
Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.
Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.