Tõe huvides olgu öeldud, et tegemist on 2011. aastal esmakordselt esitletud Rouge Allure Velvet huulepulga uusversiooniga ning nagu uute asjadega ikka, on need loodud olema eelkäijast veelgi paremad. Nii ka kõnealuse huulepulgaga, mis on saanud veelgi sametisem, kuid sealjuures ka kauapüsivam. Riitsinusõli ning sheavõiga rikastatud koostis hoolitseb samal ajal ka selle eest, et huuled oleksid meeldivalt niisutatud.
Kokku on uues huulepulgakollektsioonis 20 lummavat tooni – kõikvõimalikest punastest mahedate nude-toonideni välja. Olgu ka lisatud, et kuus nendest toonidest on Rouge Allure Velvet huulepulkade austajatele kindlasti juba tuttavad, sest need on käinud kollektsiooniga kaasas aastast aastasse ja teevad seda ka edasi. Samuti said need kuus tooni võetud aluseks, et töötada välja uued tänapäevased varjundid.
Tutvu uute huulevärvidega galeriis ja Chaneli veebipoes chanel.com!
Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.
Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.
Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?
Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”
Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.
Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.