Foto: Saint Laurent

Saint Laurenti taaskohtumine Betty Catroux’ga

Alles loetud päevad tagasi esitles Saint Laurenti moemaja Eiffeli torni taustal tänavust sügistalvist kollektsiooni. Et aga kõmu moemärgi ümber kohe kindlasti ei vaibuks, on Saint Laurentil üks trump veel varuks.

Nimelt on moemaja värskelt avalikustanud tänavuse sügistalvise kollektsiooni kampaaniafotod ja kuigi hooajani on veel omajagu aega, on moemaailm nende tõttu juba täna kihama läinud. Põhjusega, sest kampaaniafotodelt vaatab vastu ei keegi muu kui kunagine Yves Saint Laurenti isiklik muusa – Betty Catroux.

70. eluaastates Betty ei ole kaotanud kriipsukestki oma särast, iseloomust ega signatuur-androgüünsusest. Moeikoon poseerib täna Saint Laurenti rõivastes sama muretult nagu enam kui 50 aastat tagasi. Ja kuigi ta on väitnud, et ei ole moest kui sellisest absoluutselt huvitatud, näib meile küll nende mustvalgete David Simsi jäädvustatud fotode ja videolõigu järgi, et tegemist on justkui ühe match made in fashion heaven’iga.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid