Nimelt on pärast kolme (!) aastat arendustööd ning meeletus koguses kandmisteste valminud Skimsi uus rinnahoidjate kollektsioon, millest leiab nii tugikaartega kui ka -kaarteta rinnahoidjaid, samuti erinevaid bralette’e. 27. septembril müügile jõudva kollektsiooni kohta on Kardashian öelnud, et just tänu pikale ja põhjalikule arendustööle sobivad need rinnahoidjad igas suuruses ja mõõdus kandjale.
Nüüd aga kampaaniast. Nimekaid persoone oleme Skimsi reklaamides näinud varemgi – alates endistest Victoria’s Secreti inglitest kuni Kate Mossini välja, kuid nüüd said fotograaf Vanessa Beecrofti kaamera ees särada naised, kes ei ole esmajärjekorras modellid, kuid kindlasti ikoonilised persoonid. Kampaanias astuvad üles tutvustamist loodetavasti mitte vajavad Brooke Shields, Cassie, Chelsea Handler, Juliette Lewis, Indya Moore ja Becky G. Ning tulemused on minu silmis imelised!
Tuntud nägude kõrval teeb Skimsi uute rinnahoidjate lansseerimisel kaasa ka 50 erinevatelt elualadelt, erineva tausta ja kehakumerustega naist – kõigil on rääkida oma lugu.
View this post on Instagram
Kuigi Eestis Skimsi kollektsioone küll müügil ei ole, siis tänu kõikvõimsale internetile saab neid soetada kas otse skims.com veebipoest või erinevate Euroopas paiknevate edasimüüjate kaudu.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.