Foto: Phoebe Philo

Phoebe Philo tuli meile sammukese lähemale

Stiiliteadlikel põhjamaalastel on põhjust rõõmustada – legendaarse moelooja Phoebe Philo samanimeline moemärk on end sisse seadnud Kopenhaageni südames asuvas kaubamajas ILLUM. Tegemist on brändi esimese füüsilise ostukohaga Skandinaavias.

Minimalismi ja ajatut esteetikat austav Phoebe Philo avas sel nädalal ILLUMi esimesel korrusel eksklusiivse shop-in-shop’i, kus on esindatud valik moemärgi rõivaid, nahktooteid, jalanõusid ja aksessuaare. Uue poe avamise puhul on bränd vallutanud ka neli kaubamaja vitriini, pakkudes möödujatele visuaalset sissevaadet oma peensusteni läbimõeldud moemaailma.

Kes vajab meenutust: Phoebe Philo kaubamärk tegi oma debüüdi 2023. aasta oktoobris veebipõhise platvormina ning on jätkuks disaineri legendaarsele tööle Celine’i (tollase Céline’i) moemajas. Brändi esimene füüsiline müügipunkt avati möödunud aasta aprillis New Yorgi moekaubamajas Bergdorf Goodman. Sellele järgnesid ostukohad Milanos, Londonis, Pariisis, Los Angeleses ja Miamis.

Kopenhaagen tundub Philo maailmale loomuliku järgmise sammuna. Disaineri kompromissitu lähenemine, skulpturaalsed siluetid ja tähelepanuväärne materjalikäsitlus kõnetavad põhjamaist esteetikat, milles kohtuvad vaoshoitus ja kvaliteet. Ka Philo kampaaniad – sageli maailma tippmodellide, sealhulgas Taani oma Mona Tougaardi osalusel – õhkavad põhjamaist kargust ja effortlessly cool suhtumist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: House of Dagmar

House of Dagmar? Jah, House of Dagmar!

House of Dagmar on moemärk, mida Skandinaavia stiili austajad on pikisilmi Kaubamajja oodanud. Kolme õe poolt loodud ning rahvusvaheliselt tunnustatud brändi käekiri ühendab minimalistliku joone ja ajatult šiki elegantsi. Nüüd on see põhjamaine moepärl lõpuks saadaval Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas.

Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.

Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.

Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid