Kõlakad Phoebe Philo enda moemärgist hakkasid levima umbes samal päeval, mil tuli teavataks uudis, et naine on lahkumas Céline’i (toona veel „é” kohal oleva rõhumärgiga) loomingulise juhi kohalt. Aasta oli siis 2018, kuid peagi jäi selles osas kuidagi kahtlaselt vaikseks… Tänaseks on selge, et Philo on toimetanud oma uue märgi kallal juba ligi aasta – seda Londonis, väga väikese ja väga hoolikalt valitud tiimiga.
“Being in my studio and making once again has been both exciting and incredibly fulfilling. I am very much looking forward to being back in touch with my audience and people everywhere. To be independent, to govern and experiment on my own terms is hugely significant to me,” just nii kõlavad naise enda sõnad.
Paraku on see laias laastus ka kõik, mida hetkel uue moemärgi kohta meediale vahendati. Ning mis kõige hullem – täiendavat informatsiooni Phoebe Philo uue brändi kohta jagatakse alles… jaanuaris 2022!
Jääme siis aga hoolega ootama (ja juba eos raha koguma)…
Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.
Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.
Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.
Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.
Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!